Senaste nytt

Inofficiell BusinessClass sällskapsresa till Dubai med Qatar Airways för 6.000 SEK.Vill ni vara med?

Dr. Miles

Expert
Inlägg från Ny rea på gång Qatar Affärsklass. | Sida 7 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Det verkar som Qatar Airways har uppdaterat priserna till Dubai.
Numera blir det billigare när man reser flera än 2 personer (3 personer och uppåt).
När minst 7 personer reser tillsammans, blir det under 6.000 SEK inkl. skatter per person i Business class.

Visa bifogad bild 56012

Kanske läge för att boka en BusinessClass sällskapsresa till Dubai? ;)
(OBS: Minimum stay är 4 dagar)
Jag arrangerar INTE detta men om det finns vilja att ha BusinessClass sällskapsresa till Dubai med Qatar Airways Business class med besök till Al Safwa lounge (First class lounge) på ditvägen, det är bäst att starta en ny tråd istället för att diskutera i en tråd om Business class kampanj.

Screenshot20160829 07 QR.png



Poängen med detta är att minst 7 personer bokas i en bokning (ej 7 personer bokar separata bokningar).
Minimum stay är 4 dagar och alla måste bestämma sig senast 2016-SEP-05.

Det krävs att en person blir betalningsansvarig därför kan det bli svårt att boka in någon som man knappt känner. Det blir för hög risk.
 

nota bene

Medlem
Jag har aldrig varit där och kan tänka mig åka om datumen passar mig. Dock har jag ett mycket späckat schema så är väl klart tveksamt om det passar. Just nu finns det en (just det - en) helg innan jul som jag inte redan är uppbokad på andra resor eller låst på evenemang.
 

Erik M

Medlem
Den som tar på sig att göra bokningen får ju bra med kreditkortsomsättning som belöning.

För min del får det gärna bli andra helgen i maj eller senare.
 
Toppen