Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

palmen

Moderator
Vad räknas som "eftermiddag" för den där ölen?
Utgå ifrån ca 15 vid ölbaren vid pier 3 på hong kong island. Man kan självklart dyka upp senare och försöka joina var vi nu är. Nu var jag inte med förra året men skulle gissa på att det blir lite andra aktiviteter under helgen också. Själv hade jag tänkt få till sunday brunch på Ozone.
 

intuition

Medlem
OK. Lite tajt om man kommer med nattflygen på lördagen, både SAS och Finnair landar 15-ish. Ska fundera lite, jag brukar ta en helg i HKG på hösten, men har ovanligt svårt att komma ifrån i år.
 

Fidde

Medlem
Lyckades till slut komma loss från jobbet dessa datum. Bokat 6-10 från GOT, passade på att lägga på en extra anslutning via Stockholm på utvägen och besöka Pontus om SK162 kommer i tid, kan gästa 1 efter att jag hunnit ta bussen till T5. 3246kr känns bra, trevligt med ungdomsbiljetter :)

6/12
GOT-ARN SK162 7F
ARN-CPH SK1409 15F
CPH-HKG SK965 31A

10/12
HKG-CPH SK966 30B (Någon tog 30A medans jag bokade :( )
CPH-GOT SK434 27F

Var sitter ni andra på SK965/SK966?
 

palmen

Moderator
Lyckades till slut komma loss från jobbet dessa datum. Bokat 6-10 från GOT, passade på att lägga på en extra anslutning via Stockholm på utvägen och besöka Pontus om SK162 kommer i tid, kan gästa 1 efter att jag hunnit ta bussen till T5. 3246kr känns bra, trevligt med ungdomsbiljetter :)

6/12
GOT-ARN SK162 7F
ARN-CPH SK1409 15F
CPH-HKG SK965 31A

10/12
HKG-CPH SK966 30B (Någon tog 30A medans jag bokade :( )
CPH-GOT SK434 27F

Var sitter ni andra på SK965/SK966?
Det är jag som har 30A på hemvägen, den har jag dock haft sedan någon timme efter att biljetterna släpptes i samband med omläggningen till Köpenhamn (dvs för ca 3 månader sedan).
 

Fidde

Medlem
Det är jag som har 30A på hemvägen, den har jag dock haft sedan någon timme efter att biljetterna släpptes i samband med omläggningen till Köpenhamn.
Kunde välja 30A vid köpet men när jag skulle gå vidare till betalning kom det upp att någon har precis hade valt någon av platserna jag valt, betalade utan att välja plats och sen var alla platser, förutom 30A, som jag valde vid bokningen lediga att välja via "mina bokningar". SKIT at it again :)
 
Toppen