Senaste nytt

Inofficiell BC träff Boston 17-20/5 2018

Hachans

Medlem
Uppdatering från rad 30! Efter att till slut ha fått en voucherkod för wi-fi så kom jag igång. Det är rätt lustigt med wi-fi, den första jag frågade skyllde på att. I inte var på marschalls och att jag skulle vänta, den andra jag frågade sa att systemet uppgraderas och därför får jag vänta och den tredje och sista flygvärdinnan blev irriterad på att jag råkade fråga. Fick en skarp åthutning där flygvärdinnan frågade hur det skulle se ut ifall hela planet bad om hjälp med wi-fi samtidigt.

Det är intressant att notera att flygpersonalen blir skitirriterad om man hugger dem när de går förbi, vilket jag kan förstå. Men det finns ju ett enkelt sätt att åtgärda det och det är ju att faktiskt komma när någon plingar. Efter 20 minuter gav jag upp. Det kom aldrig någon.

Men som sagt, jag irriterade tillräckligt många och fick koden till slut.

Nu ska jag återgå till min Mikeller och hela säsong av Star Trek Discovery!
 

Hachans

Medlem
Polisen stängde av vägen från flygplatsen för oss pga någon hot shot (inte vi alltså) vilket gjorde att resan från Logan orimligt lång tid.

Men nu är vi här! Snart middagsdags.

Och lite utsikt från lägenheten.
b267ef81d15f7147a2fd83cfdbe6a2a6.jpg
 

Vax

Medlem
Fullt fram. Och tror det är ganska fullt i både plus o go men den bakre ryttaren får rapporter om den missade seat blocken
f7b656dfed0594a39cd42e71ca1f8ea2.jpg
 

Hachans

Medlem
Fullt fram. Och tror det är ganska fullt i både plus o go men den bakre ryttaren får rapporter om den missade seat blocken
f7b656dfed0594a39cd42e71ca1f8ea2.jpg

Ja, trivs inte alls med sällskapet, särskilt inte på andra sidan gången som är av den yngre årgången. Blir öronproppar snart!

Att det är knökfullt beror tydligen på examenstider och norsk långledighet.
 

Vax

Medlem
Tyckte jag hörde lite yngre förmågor när jag var vid galleriet. Hoppas inte åskan slår så hårt nu, då blir det livat
 

Hachans

Medlem
Tyckte jag hörde lite yngre förmågor när jag var vid galleriet. Hoppas inte åskan slår så hårt nu, då blir det livat

Det har varit livat i princip hela natten. Och det är en speciell känsla att ha fötterna i Plus och huvudet i Go när man fäller sätet. Och har du tänkt på att man är precis i rumphöjd på folk som går förbi när man fäller sätet. Det är många som kommer lite för nära under en natt.

Kan vara lite grinig nu kanske... ;)
 
Toppen