Senaste nytt

Inofficiell BC träff 30 nov-3 december 2017 i Hongkong.

Tonton

Medlem
Tack alla för en trevlig helg! Får utan tvekan bli en repris på detta nästa år. Vi får helt enkelt avvakta en NoN alternativt en F&F-kampanj ;)
 

Hachans

Medlem
Kort summering av PLUS efter denna resa:

SK963:
* Chokladkaka ingår
* Proteinbar ingår ej

SK964:
* Chokladkaka ingår ej
* Proteinbar ingår

SAS - konsekvent inkonsekventa :rolleyes:

Va? SK964 rad 24 - Både chokladkaka och proteinbar (flera stycken säger ryktet) ingick! ;)

Tack för en trevlig tur allihop, jag är lätt på nästa resa om jag har möjlighet då. Innan det är dags för Hong Kong igen tycker jag en inofficiell träff i New York eller Boston vore på sin plats.
 

palmen

Moderator
Va? SK964 rad 24 - Både chokladkaka och proteinbar (flera stycken säger ryktet) ingick! ;)

Tack för en trevlig tur allihop, jag är lätt på nästa resa om jag har möjlighet då. Innan det är dags för Hong Kong igen tycker jag en inofficiell träff i New York eller Boston vore på sin plats.
Om man ska göra något i Boston, se till att åka när det är hummersäsong.

Tror nog att många här gärna åker med på dessa alternativ, med ca 6 månaders framförhållning brukar det alltid gå att timea någon kampanj.
New York passar väl alla på något sätt, blir svårare att hålla ihop en större grupp men kan ju räcka med 1 "officiell" punkt på programmet varje dag.
 

Hachans

Medlem
Om man ska göra något i Boston, se till att åka när det är hummersäsong.

Tror nog att många här gärna åker med på dessa alternativ, med ca 6 månaders framförhållning brukar det alltid gå att timea någon kampanj.
New York passar väl alla på något sätt, blir svårare att hålla ihop en större grupp men kan ju räcka med 1 "officiell" punkt på programmet varje dag.

Ja, men precis. Måste säga att jag gillade graden av självorganisering på turen nu i Hong Kong. Saker och ting organiserades ad hoc och kommunicerades ut i chatten.
 

Ricci

Medlem
Va? SK964 rad 24 - Både chokladkaka och proteinbar (flera stycken säger ryktet) ingick! ;)

Tack för en trevlig tur allihop, jag är lätt på nästa resa om jag har möjlighet då. Innan det är dags för Hong Kong igen tycker jag en inofficiell träff i New York eller Boston vore på sin plats.
Jag hänger gärna på till Boston.:)
 

pqvst

Medlem
Då avslutar jag min HK vistelse. Jag fick en oöppnad flaska vatten denna gång. Och 30A och B för mig själv igen :D

IMG_20171215_090423.jpg
 
Toppen