Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

CJR

Medlem
Mycket trevligt hela dagen igår. Jag blev positivt överraskad av United, har bara besökt några av deras inrikeslounger i USA tidigare utan att bli särskilt imponerad, men här var det hyfsad mat, najs bar och rätt gott om utrymme.

Tack till @SNIFF och @Tonton som snickrade ihop detta event. Tack även till @Ricci som påpassligt kunde låna ut nål och tråd! ☺️

Även jag överraskad av Uniteds förträffliga lounge på LHR. Stor fin bar och stora bord lämpade för större sällskap. SQ loungen gör ett bättre jobb på mys-faktorn. Jag tycker båda är mkt trevliga lounger, men vilken som är best beror på sällskap och syfte med själva vistelsen i loungen.
 

jsn

Medlem
Även jag överraskad av Uniteds förträffliga lounge på LHR. Stor fin bar och stora bord lämpade för större sällskap. SQ loungen gör ett bättre jobb på mys-faktorn. Jag tycker båda är mkt trevliga lounger, men vilken som är best beror på sällskap och syfte med själva vistelsen i loungen.
Samt när på dygnet man är där... De kan väl vara knökefulla om man kommer strax innan några avgångar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen