Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Joakim

Medlem
IMG_5344.JPG Boardat A3 608 till Athen. Knep en plats 9E med löjligt bra benutrymme. 3,5 tim till ATH. Lär vara hemma i Gbg månd em...
 

Dr. Miles

Expert
Tack för igår.
Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.

Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.
En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.
Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.
Den stora frågan nu, vilken av loungerna tyckte Ni bäst om:)?
Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.
Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.
 

jerixon

Medlem
Alltid gillat United loungen.
Stor bar, skönt ljus och bra frukost.
Nu käkade jag lunch i Singapore och den var god, men känns mer omodern och liten.

Air Canada hade en del trevligt, men tyckte den var för mörk....
Plaza Premium är just inte så premium....
Lufthansa är ganska blek jämfört med de tyska loungerna....
Njaaaa jag har United som solklar nr.1
Inte ofta man får ha det i dessa sammanhang... ;)

Tack för igår.
Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.

Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.
En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.
Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.

Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.
Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.
 

jerixon

Medlem
När flyger du ut idag @Dr. Miles ?

Tack för igår.
Synd att jag inte hann att prata med alla speciellt mycket.

Jag var tvungen att springa till Arlanda C för att hinna med sista pendeltåget som avgick kl. 00:43.
En intressant observation var att SJ/SL hade öppnat alla spärrar på Sky City när jag passerade där kl. 00:40. Jag vet inte om det är så varje dag.
Jag har SL kort med Arlandatillägg så för mig spelade det ingen roll.

Jag tyckte Singapore SilverKris longe och United Club lounge var trevliga.
Har man stor sällskap som denna tur, tror jag att United Club är bästa plats att vistas i.
 

Joakim

Medlem
Hur går det för dig egentligen?
Jodå, det flyter på... Kunde sova 3 tim i ATH så nu är man på banan igen.
Är i CPH, tog en sväng förbi Aspire loungen. Lite trevligare att vänta på tåget här än ute.

Vill åxå passa på att tacka alla som kom o hoppas att vi ses snart igen. Kanske på något "nytt" ställe. IST, ZRH, FRA, WAW var ställen som kom på tal.
 

Ricci

Medlem
Jodå, det flyter på... Kunde sova 3 tim i ATH så nu är man på banan igen.
Är i CPH, tog en sväng förbi Aspire loungen. Lite trevligare att vänta på tåget här än ute.

Vill åxå passa på att tacka alla som kom o hoppas att vi ses snart igen. Kanske på något "nytt" ställe. IST, ZRH, FRA, WAW var ställen som kom på tal.
Tja, men skulle kunna kombinera FRA och ZRH över en dag t ex en lördag.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen