Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Winquman

Medlem
Suget blev för stort, kunde inte hålla mig ifrån att boka (dock är allt avbokningsbart om det skiter sig). Råkade boka den lite spännande GOT-ZRH-GVA-NCE-ZRH-LHR med Swiss på vägen dit, så landar kvällen innan och sover på Park Inn. Kände att jag behöver utforska Swiss lite mer efter min senaste upplevelse av dem. Hem blir det med SK1516 (följt av SK448) i brist på roligare alternativ. Läge att boka nu, @olo?

Kan gästa en.
 
Suget blev för stort, kunde inte hålla mig ifrån att boka (dock är allt avbokningsbart om det skiter sig). Råkade boka den lite spännande GOT-ZRH-GVA-NCE-ZRH-LHR med Swiss på vägen dit, så landar kvällen innan och sover på Park Inn. Kände att jag behöver utforska Swiss lite mer efter min senaste upplevelse av dem. Hem blir det med SK1516 (följt av SK448) i brist på roligare alternativ. Läge att boka nu, @olo?

Kan gästa en.
Vad kostade berörd resa med Swiss? I business?
 

CJR

Medlem
Japp, business. Egentligen lite för mycket (7000kr), men jag motiverar det genom att en enkel GOT-ZRH-LHR hade kostat lika mycket. Då känner jag mig lite som en vinnare ändå.

Vilken bokningsklass är det och hur mkt poäng ger det? Något liknande skulle kunna vara aktuellt för mig då jag behöver statuspoäng till Miles & More.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen