Senaste nytt

Inofficiell BC Loungehopping träff på Heathrow 2019-03-17

Andreas.Net

Medlem
En passande hemresa kostar 1284-1694 SEK medans en utresa (kollade fredag/lördag) skulle kosta drygt 600kr på olika tider. Med andra ord ca 1900-2400SEK beroende på vilka flighter du väljer. Vilka tider har du kollat på? o_O
Jag hade i så fall tänkt mig både ut och hemresa på söndagen och försöka maximera tiden på plats.
 

CJR

Medlem
Erbjuder verkligen Lufthansa champagne i sin lounge? Jag har inte sett det när jag har varit där (eller i någon annan Senator-lounge), men man kanske måste be om det?
 
Erbjuder verkligen Lufthansa champagne i sin lounge? Jag har inte sett det när jag har varit där (eller i någon annan Senator-lounge), men man kanske måste be om det?
I Senator-loungerna brukar det finnas, men inte framme längre utan du måste be om det. Senast på EWR blev de så exalterade när jag frågade om det att de kom springande till min stol och trugade på mig flera påfyllningar.
 

Canadien

Medlem
I Senator-loungerna brukar det finnas, men inte framme längre utan du måste be om det. Senast på EWR blev de så exalterade när jag frågade om det att de kom springande till min stol och trugade på mig flera påfyllningar.
Hur länge sedan var det? Jag har inte sett Champagne i Senator FRA/MUC/LHR på över ett år.
 

AABack2ARN

Medlem
På LHR svarade personalen att de inte har champagne i Senator-loungen. Vet inte om det (alltid) stämmer eller personalen bara inte orkade ta fram den...
 
Hur länge sedan var det? Jag har inte sett Champagne i Senator FRA/MUC/LHR på över ett år.
Du har nog rätt i att det var över ett år sedan, sista svängen vände vi i dörren då det var fullt och hamnade i SAS istället (som faktiskt blivit lite bättre sedan renoveringen). På Senator inom Europa har jag aldrig orkat fråga.
 

Brandten

Medlem
1) Tanken slog mig att boka ARN-LHR-BKK-KBV 17 mars men blev "direkt" från ARN istället.

2) När Thai började strula med sina B772 avgångar tänkte jag IGEN på att boka om via någon Europa-hub men behöll bokningen.

3) Nu blev jag sugen IGEN (haha) att boka via LHR på söndag.

 
Toppen