Senaste nytt

Inofficiell BC Basturesa till Helsingfors 14:e november: När BC är som bäst..

Yoghurt

Medlem
Jag hoppas vi kan köra lite "fika" på stan innan vi drar till bastun. Fazers klassiska fika, om än en turistfälla så är det väldigt fint där inne. Kollar med min finska kollega som sitter här bredvd mig om lämpliga saker att göra några timmar i HEL.
Det är jag gärna med på. För mig som bor i Huvudstadsregionen, skulle det funka att köpa en avbokningsbar biljett och sedan avboka den efter bastubesöket? :rolleyes:
 

FF#1

Medlem
Det är jag gärna med på. För mig som bor i Huvudstadsregionen, skulle det funka att köpa en avbokningsbar biljett och sedan avboka den efter bastubesöket? :rolleyes:
Det bör väl funka, man kan ju alltid få förhinder... har dock 0 koll på eventuella enkelt avbokningsbara biljetter som släpper in en där.
 

sembl

Medlem
bara jag som inte fattar vad en basturesa är? Finns det bastu i loungen?

Basturesa är när några okända människor flyger tillsammans för att inta några glas skumpa, umgås och basta på helsingfors flygplats där det finns en bastu i non schengen loungen för emeralds med gäster. Jag hoppas att vi kan sätta ett officiellt rekord med antal i en lounge bastu. 4 per rad, och två som står upp borde gå....borde

Bara att hänga på @Johanna de har bra hår produkter som är lingon baserade i omklädningsrummet.
 

SNIFF

Medlem
Åh, jag är lite småsugen... :p
1000kr SEK ToR med Finnair. Kommer man in om man har ett Air Berlin Gold eller finns det någon man kan haka på?
 

SNIFF

Medlem
Antar att man måste ha egna badkläder eller dylikt? Eller går allt under devisen "Finland är Finland". Det vore ju lite coolt att göra en helgutflykt.
 
Toppen