Inloggning på ba.com går sönder stup i kvarten

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av agehall, 25 Oktober 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är nog ingen nyhet att British Airways's hemsida brukar gå sönder stup i kvarten så att man inte kan logga in. Jag har noterat att det händer rätt ofta för mig i Chrome på OSX men inte alls lika ofta på min windows-maskin.

Varje gång det händer, så slutar det med att allt funkar efter att jag rensar alla cookies från British Airways.com, men det är lite störigt eftersom man då får en massa frågor om språk när man går tillbaka.

Någon som testat och kommit fram till exakt vilken cookie det är som sabbar inloggningen?

1 person likes this.
  2. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har tyvärr inte hittat igen vilken cookie som sabbar allt. Dock fungerar det bättre i Safari så det har blivit min lösning för tillfället. Chrome fungerar inte alls för mig längre med OSX.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Chrome funkar bra för mig, så länge man kastar alla cookies (från *.britishariways.com) då och då.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!