Senaste nytt

Inkonsekvent hantering av Stays/Nights och Food and Beverage Points vid award nights

rob74

Medlem
Hur är det förresten med rollover nights? Dyker de upp i mars när nya året börjat gälla på riktigt eller? Bör ha 5 sådana för i år. Men än så länge syns inget av detta på kontot.
 

rob74

Medlem
Såja! Då har två nätter samt poäng för dessa kommit in på kontot!
Fattas dock fortfarande två nätter (bokningar för poäng).
 

Elias

Medlem
ClubCarlson har verkligen en horribelt dålig och inkompetent kundtjänst när det gäller sånt här. Efter ett långt samtal med VD på ett av dem svenska Radisson Blu hotellen så fick jag en egen ingång till ClubCarlson. Hör av dig via PM om du känner att måttet är rågat:D så delar jag med mig av den.
 

jerixon

Medlem
Vet ej hur det är med rollover nights.
Jag tjänar min status på stays och kommer ej över de 75 nätterna då jag bor en hel del på andra kedjor också :)

Hur är det förresten med rollover nights? Dyker de upp i mars när nya året börjat gälla på riktigt eller? Bör ha 5 sådana för i år. Men än så länge syns inget av detta på kontot.
 

mha321

Medlem
Hur är det förresten med rollover nights? Dyker de upp i mars när nya året börjat gälla på riktigt eller? Bör ha 5 sådana för i år. Men än så länge syns inget av detta på kontot.
Jag vill minnas att de brukar landa i början på januari. Detta år blev det inga pga ccc via stays, men från tidigare år är jag rätt säker på att se brukar göra det.
 

rob74

Medlem
Jag vill minnas att de brukar landa i början på januari. Detta år blev det inga pga ccc via stays, men från tidigare år är jag rätt säker på att se brukar göra det.
Ok! Jag hade 40 nätter ifjol och återkvalade både på stays och de 35 nätterna. Men inga 5 nätter har förts över på rollover för i år.
d106b7d92d4ff3ed9f2c3a5c384b7464.jpg
 
Last edited:

rob74

Medlem
ClubCarlson har verkligen en horribelt dålig och inkompetent kundtjänst när det gäller sånt här. Efter ett långt samtal med VD på ett av dem svenska Radisson Blu hotellen så fick jag en egen ingång till ClubCarlson. Hör av dig via PM om du känner att måttet är rågat:D så delar jag med mig av den.
Tack! Bra att veta. Känns som att jag har ett par kort till jag måste spela ut. Testar den lugna fina vägen först och skiter det sig igen så hör jag av mig.
Igår blev jag verkligen fly förbannad och det verkade ha tagit skruv, i alla fall med avseende på poängen som saknades.
Men tror jag väntar tills jag kommer hem från San Francisco nästa vecka. Nu ska jag bara ha kul i en vecka...
 

rob74

Medlem
Kollade mail nu och svaret jag fick den här gången var i en helt annan ton. De håller på att kolla upp mina 2 poängnätter som ännu inte registrerats. Så nu passade jag ändå på att be dem kolla mina rollover nights.
 

jerixon

Medlem
ska jag vara helt ärlig och tror bara rollover nights är för 75 nätter+ och Concierge.
Vore ju dumt av dem att ge dig rollover när du inte har nått högsta nivån...
Nu kanske jag missuppfattat det, men så har jag varje fall förstått det hela.

Ok! Jag hade 40 nätter ifjol och återkvalade både på stays och de 35 nätterna. Men inga 5 nätter har förts över på rollover för i år.
d106b7d92d4ff3ed9f2c3a5c384b7464.jpg
 
Toppen