Senaste nytt

Inget mer Afternoon Tea och Brunch från Arlanda/Helsingfors - Förändringar av Club Europe Catering

jsn

Medlem
Scotch egg. Helt fantastisk, varför finns det inte utanför UK? :)

Scotch egg - Wikipedia

Haha! Det är ju ett Scottish egg. Du måste åka Storbritannien oftare.

Edit: Det svaret hade någon gett redan tydligen. Får läsa klart tråden först nästa gång. ☺️

Tack! Då har jag fått ett namn på anrättningen :) Dock behöver jag se denna kreation i verkliga livet för att bli övertygad om dess förträfflighet... ;)
 

Jönsson

Medlem
Tack! Då har jag fått ett namn på anrättningen :) Dock behöver jag se denna kreation i verkliga livet för att bli övertygad om dess förträfflighet... ;)
Trot du kan strunta i ägget om du inte får chans att smaka för att du blir bjuden. Det är oftast ingen kulinarisk höjdare om man säger så. Går absolut att äta men inget man längtar efter. :)
 
  • Gilla
Reactions: jsn

Homer

Medlem
Förändring på g igen tydligen


It’s goodbye to getting wine in tiny portions from full-size bottles – the individual bottles are returning (champagne remains in large bottles on longer routes, smaller bottles on shorter routes)

It’s goodbye to the bizarre new zonal system which downgraded the catering on BA’s core European business routes – the old banding system returns

It’s goodbye to being served your meal a course at a time on longer routes
New British Airways Club Europe catering revealed




diskuteras även i slutet av denna tråd
Club Europe catering guide - Page 180 - FlyerTalk Forums



Jag tycker det låter som förbättring på rutter som GOT, OSL - LHR
försämring på ARN, HEL - LHR
 
Last edited:

Alf

Medlem
Tråkigt om det skulle bli en försämring från ARN. Nu har man ju ett riktigt bra koncept rakt igenom på sträckan ARN-LHR, i varje fall i business. Slår SAS med hästlängder.
 
Toppen