Senaste nytt

Ingen priority av bagage på inrikes för EBG och business

agehall

Medlem
Det där råkade jag ut för redan i november när jag flög från ARN, kom inte fram till mer än att det tydligen inte varit någon officiell förmån på flera år.
Men det fungerar ju hursomhelst inte.

näe, det är imponerande hur dåligt det funkar på de flesta ställen.
 

Nystrom

Medlem
Funkade fint med prio-bagage från ARN till LLA fredag 02-14 UTAN tagg. Prio-bagage kom i ensamt majestät på bandet, långt före alla andra....
 
Åkte med ARN-GOT i morse och till min förvåning satte dom på en priotag på mitt bagage. Men frågan är om det inte var fullständigt kontraproduktivt för mitt bagage kom ut SIST!

Min kompis som inte hade priotag men vi checkade in samtidigt kom ut som nr3.

Det ta mig F*N skandal hur J***A dåligt det funkar på Landvetter.
 

miles

Medlem
Brukar funka bra från MAN de gånger jag behöver checka in väska. Får väl se senare ikväll om turen håller i sig :)
 

vicce

Medlem
På SAS pendlarmöte 2014-02-07 så meddelades det på en direkt fråga att priotaggen är tillbaka sedan början av februari samt att man "jobbar på" att få hanteringen av priotaggat bagage att fungera som det är tänkt

Låter ju riktigt bra att de i alla fall "jobbar på" att få hanteringen av prio bagage att bli bättre. Hoppas bara att det börjar märkas oftare.
 

rob74

Medlem
Nästan så man skulle ha checkat in väskan idag bara för att testa... ;)
Ska vidare till GOT imorgon, men jag prioriterar att komma iväg fort denna gång, så inga experiment.
 
Toppen