Senaste nytt

Ingen mera GP i SAS loungen Landvetter...

AABack2ARN

Medlem
Jag tycker det är en tråkig utveckling men inte oväntad.

P.S: Läste först rubriken som "Ingen mera GPS i SAS loungen på Landvetter" och funderade på varför de skulle förhindra någon att nyttja en GPS i den loungen?
 

agehall

Medlem
Det här med att digitalisera tidningar är ett spännande ämne. Det är många som säger att det är framtiden och att det är jätteviktigt att göra det NU. Däremot är det fortfarande så att mycket få tidningar går runt på sina digitala utgåvor. De flesta läsare föredrar också en pappersversion fortfarande och jag tycker det är ett uppenbart problem att vissa försöker springa före sina kunder och tvinga in läsarna i digitala medier.

Om de digitala alternativen nu är så bra, skulle inte majoriteten välja dessa frivilligt då så att papperstidningen inte skulle användas och därmed kunna fasas ut..? Den här tråden är ju ett bra exempel på att så inte är fallet...
 

johhenrik

Medlem
Det här med att digitalisera tidningar är ett spännande ämne. Det är många som säger att det är framtiden och att det är jätteviktigt att göra det NU. Däremot är det fortfarande så att mycket få tidningar går runt på sina digitala utgåvor. De flesta läsare föredrar också en pappersversion fortfarande och jag tycker det är ett uppenbart problem att vissa försöker springa före sina kunder och tvinga in läsarna i digitala medier.

Om de digitala alternativen nu är så bra, skulle inte majoriteten välja dessa frivilligt då så att papperstidningen inte skulle användas och därmed kunna fasas ut..? Den här tråden är ju ett bra exempel på att så inte är fallet...
Jag bytte ut alla mina tidningsprenumerationer till digitalt för flera år sedan. Föredrar att ha med mig en iPad och ALLA tidningar istället för en massa magasin. Även om en tidning är bättre så är iPad Good enough. Plus, de tidningar jag prenumerar på är väldigt mycket billigare digitalt, så jag sparar en massa pengar samtidigt.

Jag är ju dock inte som vanligt folk... Jag föredrar också min Kindle framför en pocket. :)
 

Jay

Medlem
Det här med att digitalisera tidningar är ett spännande ämne. Det är många som säger att det är framtiden och att det är jätteviktigt att göra det NU. Däremot är det fortfarande så att mycket få tidningar går runt på sina digitala utgåvor. De flesta läsare föredrar också en pappersversion fortfarande och jag tycker det är ett uppenbart problem att vissa försöker springa före sina kunder och tvinga in läsarna i digitala medier.

Om de digitala alternativen nu är så bra, skulle inte majoriteten välja dessa frivilligt då så att papperstidningen inte skulle användas och därmed kunna fasas ut..? Den här tråden är ju ett bra exempel på att så inte är fallet...

Väldigt bra skrivet @agehall jag kan inte annat än att hålla med!
 
Toppen