Senaste nytt

Ingen mer on-hold av biljetter :(

Senator

Moderator
Nej. Det har jag iofs inte gjort...

LCY-JFK är ganska svårt med "I" andra dagar än tisdag till torsdag har jag observerat. Orkar Fru Agehall detta? :)

Meddela om det blir av, jag har numera väldigt bra kontakter på Oahu som garanterat skulle tycka det var kul med lite sällskap: drinkar och middag..
 

agehall

Medlem
FruAgehall säger inte nej pga konstig rutt - däremot är hon lätt skeptisk då det tar tre dygn att resa i vardera riktningen och hon har inte riktigt tid att ta ledigt två veckor.

Funderar på om man skulle ta och köra en enklare rutt, men det känns så fel att inte maximera en fare om man nu ska använda den...

Jag skulle tro att det hela slutar med att vi är hemma i påsk och kanske åker någonstans i sommar istället.
 

Senator

Moderator
FruAgehall säger inte nej pga konstig rutt - däremot är hon lätt skeptisk då det tar tre dygn att resa i vardera riktningen och hon har inte riktigt tid att ta ledigt två veckor.

Funderar på om man skulle ta och köra en enklare rutt, men det känns så fel att inte maximera en fare om man nu ska använda den...

Jag skulle tro att det hela slutar med att vi är hemma i påsk och kanske åker någonstans i sommar istället.

Vart skall vi skicka Fru Agehall medan du och jag åker då? :)
 

Senator

Moderator
Det undrar jag också! :)

Får jag bo hos dig när vi kommer hem..? ;)

Alltid välkommen :)

Jag säger bara en sak dock: det är j... långt. Jag har rest väldigt mycket, och resan dit var väldigt lång måste jag erkänna. Nu vet inte jag om eller när jag skall tillbaka, men jag kommer nog ta mig en rejäl funderar om det blir mer frekvent att strunta i annat än ARN-LHR-LAX-HNL.

Jag åkte ARN-LHR-BOS med BA, BOS-LAX med AA (förövrigt en fantastisk flight), sov över, sedan LAX-HNL nästa dag. Hemresan gick HNL-LAX (red-eye) och LAX-JFK med AA, samt JFK-LHR-ARN med BA. Fråga sembl hur mycket jag talade mellan JFK och LHR :)
 

agehall

Medlem
Jo, jag inser att det är riktigt långt. Med trevligt sällskap och lite alkohol ska dock inte resan i sig vara något problem. Måste dock säga att LHR-LAX-HNL ser attraktiv ut... Man skulle kunna brodera ut lite genom att åka via HEL för de sista TP.

Jag är lite sugen - om jag gör en 1500TP-resa privat så är GGL inom räckhåll...
 

Senator

Moderator
Jo, jag inser att det är riktigt långt. Med trevligt sällskap och lite alkohol ska dock inte resan i sig vara något problem. Måste dock säga att LHR-LAX-HNL ser attraktiv ut... Man skulle kunna brodera ut lite genom att åka via HEL för de sista TP.

Jag är lite sugen - om jag gör en 1500TP-resa privat så är GGL inom räckhåll...

Det finns ett mellanläget på hemresan:
HNL-LAX-LAS/SFO-LHR-HEL-ARN
210 + 60 + 140 + 80 + 40

Det jag tyckte var jobbigast var en transkontinental flight efter BOS samma dag, trots att denna var suverän
 

agehall

Medlem
Min anledning till LAX var till stor del att låta FruAgehall prova A380... Annars håller jag med om att DFW är en intressant rutt den också.
 
Toppen