Ingen business class i Flying Blue Promo Awards

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av johhenrik, 26 Mars 2014.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm.. jag ser inga business class alls i nya batchen som kom. Är jag blind eller kollar jag fel? Promo Awards@ | FlyingBlue.com

1 person likes this.
  2. bjolib

bjolib Medlem

Hur var det nu Karin, visst skrev du att nästa i "batch" skulle det vara som vanligt igen med Promoawards.. Verkar inte vara fallet. Nu verkar man ju till och med få problem att bli av med sina miles då man vill lämna FB asap.

3. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Hej! Maila mig direkt, karin.forss@klm.com, och lämna lite mer fyllig info så får jag skicka vidare internt och undersöka! Hälsn Karin

4. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Syftar du på ovanstående frågor om Promo Awards? I så fall tror jag alla undrar varför det helt saknas (promo) awardresor i business class? Sedan två månader tillbaka har endast ekonomi varit tillgängligt för bokning och om detta är något permanent är det nog fler än mig som tycker att FB tappat rejält i värde.

1 person likes this.
  5. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Ja, det är precis det vi pratar om. Det var också därför jag bad dig maila mig direkt på adress som jag lämnade, eftersom jag måste eskalera detta internt för att kunna få fram konkreta svar ( promo awards på FB är inte det jag screenar varje dag så jag måste gå vidare till kollegor som enbart arbetar med Flying Blue) Ser fram emot att höra från dig. Hälsn Karin

1 person likes this.
  6. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, jag mailar!

7. bjolib

bjolib Medlem

Återkoppla gärna så vi andra också vet vad som hände med Promoawards i Business Class..

1 person likes this.
  8. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Återkopplar självklart när jag får svar. Nedan ser ni mitt förtydligande till Karin, hoppas jag fick med den informationen vi all är ute efter.

3 personer gillar detta.
  9. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Promo Awarda har förresten nyligen uppdaterat men fortfarande syms ingen business class. Exempelvis finns Boston i ekonomi för 50%.

10. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis svar från "head office" via Karin.

Ber till högre makter att Houston kommer vara en av destinationerna.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!