Det slog mig att jag inte fått mail från SAS enligt ovan på sex månader (det sista mailet var julkalendern 21 december). Ringde till SAS nu, oklart om det löser sig.
FF#1: har det löst sig för dig? Jag har också försökt att trixa lite (enligt tipsen ovan) nu idag så får se om det kommer in något.
Sådär ja. Det tog "bara" nio månader att lösa detta problem efter flera samtal till SAS. Tack Jesper för att du tog dig tid att lösa det ingen annan orkat med, kontakta teknisk support och ringa upp mig. Idag kom äntligen ett personligt mail. Det gick alltså inte att ordna själv. Jag fick byta mailadress och teknisk support skulle pusha ut det senaste statusmailet vilket kom i morse. Då kanske man kan vara med på kampanjer framöver...
Jag får vissa mail från SAS men till exempel inte senaste mailet om dubbla extrapoäng. Kan det bero på något liknande problem som du har haft?
Har varit i kontakt med SAS så jäkla många gånger nu. Sista mailet fick jag 28 dec 2012!!!
Verkar helt hopplöst att lösa detta för mig. Måste ju gå att lösa tycker jag!
Riktigt tråkigt att man inte fått ta del av någon riktad kampanj på över ett år.
Har t.ex. inte fått något mail angående de nya statusnivåer SAS skickat ut i dagarna.
Visst är det fascinerande hur vi kämpar för att få "spam" från flygbolaget.
Oftast är det ju tvärt om, man kämpar för att slippa få reklam och erbjudanden i inboxen!
Hehe! Ja informationen har jag ju redan läst på BC.se för länge sedan men det är ju irriterande att inte få några PointBoosters eller andra trevliga erbjudande som är riktade i mailen.