Inga biljetter Stockholm - Malmö den 17 december

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av Golfkillen, 2 Oktober 2016.

1. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Precis som rubriken antyder så hittar jag inga biljetter från Stockholm till Malmö, förutom mjölktåget, den 17 december (inte heller den 18 december). Är det någon här som vet varför det inte finns biljetter / går några tåg den helgen? Finns biljetter på alla avgångar på fredagen och helgen innan julafton borde ju inte vara en jättestor resdag.

2. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet ej, men det finns billiga biljetter hos SAS både den 17 och 18 december :)

3. Hade just samma problem hem från Malmö den 18 dec!

Jakob, tråden handlar om SJ ;)

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kent spelar sina två sista konserter i Stockholm 16 och 17 december (för hemresor 17 och 18 december) och lockar väl folk från när och fjärran men inte kan det väl vara så att varenda biljett är bokad?

5. Måste vara nån bugg i systemen

6. mjulven

mjulven Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade samma problem i somras när jag skulle försöka boka tåg på sträckan till Malmö av oklar anledning. Jag valde flyget.

7. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Det låter väldigt osannolikt. Det finns fortfarande biljetter kvar till julhelgen och jag gissar att det är större resdagar.

8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den som söker skall finna!

upload_2016-10-2_20-48-9.png

Golfkillen och Jakob Österberg gillar detta.
  9. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaja men varför åka tåg när man kan flyga? ;)

ulagun gillar detta.
  10. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Som jag har sökt men har inte hittat. Ibland är det en nackdel att inte använda Facebook (för visst är det Facebook du hittade det på?).

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!