Senaste nytt

Inför BusinessClass 001 - Sista MD-80 flygningen 26/10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ni lyckats välja säten? Jag får upp denna ruta när jag försöker på SAS hemsida...

Jag har rätt bra koll på att PNR är rätt :)

Skärmavbild 2013-10-24 kl. 18.50.37.jpg
 

korthoga

Medlem
Undra o det går att knö in efter att andra PrivatJet gruppen har landat(där jag antagligen hamnar) för att bädda iordning en säng... en sängkammarbild hade gjort susen bland vänner och bekanta... :)

Vi bäddar planet och sen snabbt som fan får vi en och en lägga oss i sängen och ta ett foto när vi är ensamma i vårt privatplan! Lite så som sällskapsresan när de ska ta bilder till liftkorten nere i Alperna. :)
 

vulle

Medlem
"Du som börjar resan i Stockholm och Oslo (och andra avgångspunkter) behöver inte checka in på BC001/SK7030. Du kommer till SAS Gold Lounge från 11.30 där vi samlas och delar ut Boardingkort till alla."

Funkar det här för alla som flyger till CPH på morgonen, oberoende av vilket flygbolag man flyger med? Själv flyger jag med Finnair och stannar gärna airside om det går att checka in i loungen.
 

sammyj

Medlem
Grymt event! Laddad till 1000 :) Hur gör man med incheckningen det står att den öppnar klockan 11:30 och besättningen börjar briefing 11:30 i loungen? Borde inte incheckningen börja något tidigare så man hinner dit? Tänker på CPH.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen