Senaste nytt

Inför BusinessClass 001 - Sista MD-80 flygningen 26/10

Status
Stängd för vidare inlägg.

SFC

Medlem
Jag har mailat ut referenser till alla och tagit bort dom från tråden. Bedömde informationen som rätt ofarlig.

Jag kan se bokningen i SAS-appen, och därmed också bokningsreferensen.
Något mail har jag dock inte sett till, innehåller det mer information eller är man "good to go" så länge man har referensen klar för sig?
 

marbe166

Medlem
Borde man inte kunna checka in direkt på morgonen? När jag checkar in på mina andra flygningar borde man väl kunna checka in för BC001?

Så är det säkert, men jag kommer till CPH med KLM, därav min fråga. Tror knappast att jag kommer kunna checka in på SK7030/BC001 vid KLM-disken i CGN =).
 

jumbooze

Medlem
Jag kan tänka mig att det är mycket logistik med i bilden.
Tänker på PrivatJet grupp 2, om man hamnar i den missar man då vin & snittar eller hinns det med iaf?
 
Uppdatering
Jag har tagit emot era frågor och uppdaterat informationen längst upp i denna tråd. Det som står i det inlägget angående incheckning och bokningsreferenser är det som gäller (uppdateras fortlöpande).


Någon som vet om SASmuseet tar kort? Fick för mig att de inte gör det.

Norge är tyvärr lite av ett u-land. Blir väl till att plocka ut 200NOK någonstans under dagen då.

SAS Museum svarar att dom tar emot 200 SEK (två hundralappar, inte växelpengar) som betalning för deras MD-82 modell. Det finns ingen ATM i närheten.


Jag kan se bokningen i SAS-appen, och därmed också bokningsreferensen.
Något mail har jag dock inte sett till, innehåller det mer information eller är man "good to go" så länge man har referensen klar för sig?

Informationen i mailet är samma som i denna tråd. Jag mailar ut till alla igen med uppdaterad information, ska dubbelkolla varför en del inte fått mailet.


Borde man inte kunna checka in direkt på morgonen? När jag checkar in på mina andra flygningar borde man väl kunna checka in för BC001?

Vi har uppdaterad informationen angående incheckning på BC001/SK7030 i första inlägget nu.
 
Jag kan tänka mig att det är mycket logistik med i bilden.

Tror du? Det är bara fem separata events i Stockholm, Köpenhamn och Oslo på samma dag med 119 gäster från fem länder på åtta olika bokningsreferenser på sex olika flighter i tre olika klasser. :D

Tänker på PrivatJet grupp 2, om man hamnar i den missar man då vin & snittar eller hinns det med iaf?

Vi serverar Champagne och snittar ombord på PrivatJet också, och detta är direkt efter mat och fri bar på MD-80 och dessförinnan i SAS Gold Lounge CPH. Och direkt därefter väntar mer mat i SAS Gold Lounge OSL...

Bussarna är bokade 16:45 och 17:00 idag men jag tror vi kan skjuta på den andra bussen till 17:10 om ni känner att det är tight med tid. Den första bussen (och första PrivatJet gruppen) är optimerad för den som flyger till Stockholm, den andra mot Köpenhamn.
 

lars64

Ny medlem
Undra o det går att knö in efter att andra PrivatJet gruppen har landat(där jag antagligen hamnar) för att bädda iordning en säng... en sängkammarbild hade gjort susen bland vänner och bekanta... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen