Senaste nytt

Indisk Visa-on-Arrival gäller för svenska pass fr.o.m. 15 augusti

agehall

Medlem
Jag har inte sökt visum sista åren, men sist jag gjorde det (2012) så var det ju outsourcat till något företag. De var riktigt smidiga att ha att göra med.

Just Indien använde jag inte visumservice till, men många andra länder fick de hantera och det funkade också bra tyckte jag. Vi kanske får dra igång en separat tråd om detta (borde finnas någon!) så vi inte blir för mycket OT här...
 
F

FCT

Guest
Det är så i Sverige också numer.

Roligt att @agehall uppskattade servicen. En kompis till mig var ansvarig för den då. Men han slutade för han gick bananas på att jobba med indierna.
När behövde man besöka ambassaden? De senaste 10 åren har det iaf inte varit krav på det i Sverige.
 
När behövde man besöka ambassaden? De senaste 10 åren har det iaf inte varit krav på det i Sverige.
Personligt fremmøde har været et krav i Danmark det seneste år - det kan naturligvis være ændret, men det Dansk-Indiske forhold gør at dette virker usandsynligt...

Forøvrigt er det den mest komplicerede visumansøgning jeg nogensinde har udfyldt...
 
F

FCT

Guest
Personligt fremmøde har været et krav i Danmark det seneste år - det kan naturligvis være ændret, men det Dansk-Indiske forhold gør at dette virker usandsynligt...

Forøvrigt er det den mest komplicerede visumansøgning jeg nogensinde har udfyldt...
Personligt möte är inte längre nödvändigt i Danmark, så passa på. :)
 
Toppen