Senaste nytt

Incheckat bagage på två olika bokningar?

Nemo

Medlem
For at pakke for syv dage i håndbagagen, så kan man jo også få plads til løbetøjet og løbeskoene :)
Det går bra det! Jag har gjort en veckotur (7 dagar) ARN-PRG-BUD-VIE-ARN med morgonlöpartur som sightseeing innan alla andra vaknade och dagen satte igång. Juni månad men regnigt och kallt. Endast handbagage.
 

Repeat

Medlem
Der findes masser af video på youtube om hvordan man pakker.

Men synes det er sjovt at pakke og få tingene til at fylde så lidt som muligt:) En udfordring :)
 

doc

Medlem
Ja, 21 dagar på handbagage är inga problem, men då får man tvätta på plats. 14 dagar utan tvätt är inga problem.
 

Andreas Q

Medlem
Han reser säkert med damsällskap. Det är ett säkert recept för att en massa extra nödvändigheter skall spilla över i det egna bagaget typ sommarklänningar till RKV i november.
 

vicce

Medlem
För att återgå till ämnet (vilket inte var om man kan resa 7 dagar, 14 dagar, 21 dagar, 30 dagar osv med handbagage) så kollade jag med incheckningsdisken på Landvetter igår. Enligt honom så skulle det lösa sig där på plats.
För er som undrar så reser jag själv, ska vara borta 7 dagar, behöver ha med mig en hel del grejer, så ett handbagage hade inte varit optimalt. :)
 
  • Gilla
Reactions: doc
Toppen