Senaste nytt

Inaugural flights around the world

Tonton

Medlem
Nu tvekar jag väl egentligen på att detta räknas som en inaugural flight, men ikväll är det dags för denna "nya" linje.

När
:
28 Oktober 2018
Flygbolag: SAS
Rutt: Köpenhamn (CPH) - Hong Kong (HKG)
Flygplanstyp: A343
Källa: SAS

Jag sitter på 30H och vänder sedan tillbaka med samma kärra 10h senare. Har vi någon mer från BC på plats?
 

bnr

Medlem
Nu tvekar jag väl egentligen på att detta räknas som en inaugural flight, men ikväll är det dags för denna "nya" linje.

När
:
28 Oktober 2018
Flygbolag: SAS
Rutt: Köpenhamn (CPH) - Hong Kong (HKG)
Flygplanstyp: A343
Källa: SAS

Jag sitter på 30H och vänder sedan tillbaka med samma kärra 10h senare. Har vi någon mer från BC på plats?
Var det något speciellt i gate?
 

crown

Medlem
Även här kommer en tveksam flight. Egentligen är det väl ingen ny kanske då man faktiskt flög linjen för 4 år sedan om jag minns rätt, så en lång paus har man haft.

När: 28 Oktober 2018
Flygbolag: SAS
Rutt: Göteborg GOT - Berlin TXL
Flygplanstyp: B737-800
Flygnummer: SK2839

Nästan full maskin och inget som helst om att det var en ny flygning mer än att Swedavia lade upp lite reklam för den efteråt på Facebook. Från SAS håll var det precis som en vanlig flygning.

Hur som helst, riktigt trevligt med direktflyg till Berlin med SAS =)
 

Canadien

Medlem
Fick nyss denna på mail från Singapore Airlines

När: 3 September 2019
Flygbolag: Singapore Airlines
Rutt: Singapore-Seattle
Flygplanstyp: A350
Flygnummer: SQ28 (SQ27 på returen)

Dear Valued Customer,

Introducing Seattle, the latest USA destination in our network. Starting 3 September 2019, fly non-stop from Singapore to Washington state’s largest city on the A350. Flights will be available for booking from 7 November 2018.
 
Toppen