Senaste nytt

Imponerad av Bose Soundlink Mini resehögtalare

Delayed

Medlem
Det var dyrt tycker jag. De kostar under 100SEK i PVG.
Kanske det. När jag väl lyft kopian försvann all köplust så jag vet inte vad den gått att pruta ner till.

Jag köpte ett gäng och även om de säkert inte håller samma kvalité som de riktiga, så är de nog mer prisvärda. Den riktiga är knappast 17x bättre...
Jag lyssnade som sagt inte på denna kopia men det är lite svårt att värdera ljudkvalitet i termer av "X gånger bättre". Låter det bättre så gör det och vad det är värt är väldigt individuellt.

Det enda som jag egentligen har emot dessa kopior, är att de pratar engelska med rejäl brytning. "Le blutoooot deviceee ish ledy to paaair..."
Ha, Ha... Jag har en BT-hands free pryl som måste vara "programmerad" av samma kinesiska... Med tanke på alla kinesiskor i världen borde det varit möjligt att hitta någon med lite bättre engelska. :)
 

agehall

Medlem
Jag lyssnade som sagt inte på denna kopia men det är lite svårt att värdera ljudkvalitet i termer av "X gånger bättre". Låter det bättre så gör det och vad det är värt är väldigt individuellt.

Det är det som är grejen - den låter sjukt bra. (Kopian alltså.) Jag är på inget sätt en audionörd, men jag har svårt att se att det skulle låta så värst mycket bättre om den riktiga prylen. Men vi får väl helt enkelt ta med oss lite kopior och riktiga modeller till Monks någon gång och jämföra...

Ha, Ha... Jag har en BT-hands free pryl som måste vara "programmerad" av samma kinesiska... Med tanke på alla kinesiskor i världen borde det varit möjligt att hitta någon med lite bättre engelska. :)

Precis min tanke! Det känns dumt att spara på just den detaljen...
 
Toppen