Senaste nytt

Imponerad av Bose Soundlink Mini resehögtalare

chazzie

Medlem
Jag har kikat på en sådan flera gånger, lyssnade på den en snabbis i Dubai och var imponerad av ljudet då, dock föll valet vid senaste inköp på ett par QC15 som förmodligen är det bästa inköpet jag någonsin gjort vad gäller ljud- och reseprylar :D
 
K

KavlingeDude

Guest
Är ambivilent när man skriver bra ljud. Som Blomsternisse skriver så handlar det nog mer om att man blir "impade" över att det kan komma en såpass hög "fyllighet" ur en sådan liten sak.
För bra ljud är det def. inte. Kan aldrig bli bra ljud i sådana grejjer.
Det är knappt så att min reference anläggning hemma kan leverera bra ljud.
 
Låt oss gå tillbaka till diskussionen om resehögtalare; har tagit bort rapporterade inlägg från tråden.

Fint med matchande fodral och utomhusgrill va? :)

bild.JPG
 

Trumis

Medlem
Fick en Mini som avtackningspresent från min nuvarande arbetsgivare inför årsskiftet när jag slutar och byter arbetsplats. Användes flitigt under julhelgen på i de rum där det inte fanns en riktig anläggning och det var många kommentarer över hur förvånade folk var över hur bra ljudet är med tanke på storleken.
 

JensE

Medlem
Ute på min första riktiga semesterresa efter inköp av en Bose SoundLink Mini.
Jag har sällan varit så glad över ett inköp, helt underbar på rummet och massa folk har vänt huvudet på stranden och undrat va fan är det som spelar sån bra musik? :)

Om folk har missat så finns det en SoundLink Mini II nu med mic så den kan användas med fördel som högtalartelefon.
 
Toppen