Illa formulerat angående medlemsnivå Eurobonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av flum, 31 Mars 2015.

  1. flum

    flum Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Man kan ju inte anklaga SAS för att vara tydliga alla gånger med det här är ju rent av fel:

    Guld - SAS
    Diamant - SAS

    Om man har mer än 90.000 baspoäng på sitt konto så blir man tydligen EBD. Slutsats: om man inte rör poängen och då de inte förfaller så borde man således vara EBD livet ut :)
     
  2. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det står ju baspoäng. Baspoäng nollas ju när ditt nya år börjar.
     
    Lallarn gillar detta.
  3. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Varför kan inte SAS bara kalla det för nivåpoäng och extrapoäng som alla andra flygbolag? Känns som att man komplicerar det för mycket med att kalla det baspoäng, extrapoäng och nivågrundande baspoäng som ej kan användas som extrapoäng.
     
  4. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det sista något som andra bolag ens har? Det är väl kreditkortsfixen/AMEX som gjort att SK måste skapa en tredje kolumn.
     
  5. flum

    flum Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ahhh, så sant. Men om inte jag förstår kanske dom borde vara lite tydligare
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×