Senaste nytt

Ikke i stand til at få adgang til min Air France Flying Blue konto

pep

Medlem
Jeg kan stadig ikke få adgang til min Flying Blue konto (4581294700): Både AF og KLM meddeler: Vi beklager, der opstod en uventet teknisk fejl. Prøv venligst igen senere, eller kontakt KLM Servicecenter. Kundeservice sender blot et generisk svar og en ny kode hvergang. Men hverken med ny eller gammel kode kan jeg få adgang..? Problemet har stået på en måned
 

silwer

Medlem
Jeg kan stadig ikke få adgang til min Flying Blue konto (4581294700): Både AF og KLM meddeler: Vi beklager, der opstod en uventet teknisk fejl. Prøv venligst igen senere, eller kontakt KLM Servicecenter. Kundeservice sender blot et generisk svar og en ny kode hvergang. Men hverken med ny eller gammel kode kan jeg få adgang..? Problemet har stået på en måned

+1
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
...och har ni generella problem så ska KLM svara på FB inom 60 minuter, 24/7... så sägs det i alla fall, testa gärna och återkoppla om hur det verkar fungera!
 

pep

Medlem
...och har ni generella problem så ska KLM svara på FB inom 60 minuter, 24/7... så sägs det i alla fall, testa gärna och återkoppla om hur det verkar fungera!
Helpdesk svarer 2 gange: umiddelbart efter afsendelse ("acknowledgement") og derefter 1-2 dage senere. Problemet er at svarne er meget overfladiske, dårlige, og sagen er aldrig ordentligt undersøgt eller forstået. I stedet for at køre "high-profile" skulle de stryge arrogancen og læse, checke ordenligt. Jeg har kun modtaget generiske svar. Mistænker dem for at have 30-50 standardsvar på alting som de blot fyrer af. Meget dårlig service fra FB. 60 minutter: forget it!
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Nu inser jag att jag var otydlig med min förkortning FB, som jag antar tolkades som Flying Blue, helt naturligt. Sorry!! Jag menade Facebook med min FB förkortning, denna gång. Pep, dina mindre goda erfarenheter är ju oavsett tråkiga att höra om, men jag undrar om du är upprörd över Flying Blue eller vår service på Facebook? hälsn Karin
 

agehall

Medlem
Jag är rätt övertygad om att det är Flying Blue Pep är upprörd över - de har nog inte riktigt kompetens att hantera den typ av problem som Pep råkat ut för i first line support och det är svårt att komma förbi denna...
 

pep

Medlem
Jag är rätt övertygad om att det är Flying Blue Pep är upprörd över - de har nog inte riktigt kompetens att hantera den typ av problem som Pep råkat ut för i first line support och det är svårt att komma förbi denna...
Agehall har ret. Jeg bruger normalt ikke Facebook....I øvrigt har jeg hørt fra Karin via mail. Nu sker der noget! :)
 
Toppen