Ikke i stand til at få adgang til min Air France Flying Blue konto

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av pep, 6 Januari 2014.

  1. pep

    pep Medlem

    I de seneste 2 uger har jeg ikke været i stand til at få adgang til min AF konto (kun min profil) 4581294700 ? Er der andre som har dette problem?
    Meddelelsen fra AF er
    We're sorry, an unexpected technical error occurred. Please try again later or contact the Air France help desk.
    Go back to My Profile page
    Jeg har prøvet adgang fra diverse browsere og fra diverse hjemmesider, men resultatet bliver det samme....
     
    Last edited: 6 Januari 2014
  2. 011430121

    011430121 Medlem

    Ort:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick detta problem flera gånger när jag försökte boka bonus biljetter till BUD, försökte flera dagar och ändrade resedatum men alltid samma svar som @pep fick.
    Provade andra destinationer då var det inga problem. Ett annat bolag får äran att flyga mig till BUD!
     
  3. pep

    pep Medlem

    Jeg henvendte mig nu til AF Helpdesk: Oh my God. Jeg spørger om ovenstående problem. Det svar jeg får er en ny PIN-code.....Men det har jeg ikke bedt om og problemet er præcis det samme - med ny eller gammel PIN-code.... Hjemmesiden lider i høj grad af "fransk design"......2 uger nu....gad vide hvor mange medlemmer af Flying Blue der heller ikke få fat i ders konto....
     
  4. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Pep - Pröva KLM's sidor istället. Det funkar ibland när AF inte vill...
     
  5. pep

    pep Medlem

    Nu kommer de tilbage med omtrent det samme (men erkender dog at der er et problem):

    Flying Blue : 004581294700
    Ref. : 1401061036026346
    Dear Mr. PEDERSEN,
    Thank you very much for your message dated January. You have informed us of problems you recently encountered on our website.
    We assure you that our team is making every effort to resolve these issues as rapidly as possible. Please accept our apologies.
    We have issued a new Pin code for you.
    Also, we would like to inform you that, to date, your account balance stands at 130875 Award Miles.
    We thank you for your continued loyalty to the Flying Blue programme.


    Håbløs kommunikation. Jeg sørger meget specifikt men får svar på noget andet....
     
  6. pep

    pep Medlem

    Tak, det er næsten det eneste jeg ikke har prøvet! Men nu har jeg prøvet: Vi beklager, der opstod en uventet teknisk fejl. Prøv venligst igen senere, eller kontakt KLM Servicecenter. Og nu med adskillige PIN-koder (gammel, ny, nye-ændret) går systemet fuldstændigt imod mig.... If it was less important I'd not be involved...
     
  7. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
  8. Pho

    Pho Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nästan aldrig problem med KLMs sidor och att nå mitt FB konto den vägen, men via AF så krånglar det allt som oftast...
    Provade tidigare idag och fick då liknande problem som pep via AF men KLM fungerade...
     
  9. jsm

    jsm Medlem

    Ort:
    Berlin
    Land:
    Sverige Sverige
    Pröva att posta på Facebooksidan.

    Tycker generellt det är svårt att få bra hjälp, men via Facebook (som jag i princip aldrig använder) får man alltid snabbt svar, i alla fall från upplevt hopplösa bolag som KLM, Kabel Deutschland etc... :)
     
  10. pep

    pep Medlem

    OK, tak til Pho (betyder nudler på Vietnamesisk...) og jsm.
    KLM siden virker heller ikke idag (end ikke til profil). Får stadig intetsigende mails fra AF Helpdesk: "you have successfully changed your new password bla, bla, bla..." Facebook? OK, jeg skal forsøge men jeg er træt og gider næsten ikke mere...
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×