IHG köper Kimpton + öppnar nya IC i Dublin och Baku

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av Homer, 16 December 2014.

1. Homer

Homer Medlem

jumbooze gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gött med ett IC i Dublin, då kan man passa på att boka ett besök lagom till St. Patrick’s Festival

3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul. Jag gillar Kimpton vid Dupont Circle i Washington DC.

jumbooze gillar detta.
  4. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt på ett sätt. Kimpton har varit unikt i sitt gästbemötande genom Inner Circle (högsta stamgästnivån) - och den gick finfint att matcha till. Nu hinner jag nog med all säkerhet dra nytta av det under vårens resa, men sen lär försämringar vänta.

5. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Informationen jag fick från Kimpton sa att de deras rewards skulle vara kvar vid sidan om IHG. Det lär ju inte vara så för evigt, men ingen info om när en påbörjad sammanslagning ska ske.

Rest assured, this news doesn't have any immediate impact to your benefits or how you experience Kimpton. We'll continue to offer the same great perks and benefits through our Kimpton Karma Rewards program across our 62 Kimpton hotels and any reward nights you've racked up stay perfectly intact. For the time being, the Kimpton Karma Rewards program and IHG Rewards Club will continue to run as separate loyalty programs.

6. Homer

Homer Medlem

Sånt där tar ju låååång tid.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!