Senaste nytt

IHG Guld nivå efter 1 stay inom 90 dagar

DanielKif

Medlem
Den här funkar fortfarande för oss statuslösa. 1 stay inom 90 dagar för att nå andra nivån som är guld. Så här ser det ut hos mig nu efter jag registrerat mig för erbjudandet.

upload_2017-5-6_19-13-52.png

Länk till erbjudandet:
IHG® Rewards Club | Offer Registration and Promotion Registration
 

Attachments

  • upload_2017-5-6_19-13-18.png
    upload_2017-5-6_19-13-18.png
    27,8 KB · Visningar: 300

Kris

Medlem
Bra tips om man vill kicka igång sin IHG-karriär. Dock ger ju inte guld så mycket att hämta (förutom 10% earning). Finns en anledning att Spire blev infört i sann inflationsanda. Väntar med spänning på nivån över Spire... :eek:
 

Homer

Medlem
Bra tips om man vill kicka igång sin IHG-karriär. Dock ger ju inte guld så mycket att hämta (förutom 10% earning). Finns en anledning att Spire blev infört i sann inflationsanda. Väntar med spänning på nivån över Spire... :eek:

Man får en gratis drink eller några hundra poäng, bor man på ett HIX ger inte Spire eller Platinum mer.
 

Kris

Medlem
Man får en gratis drink eller några hundra poäng.
Precis, guld ger inte så mycket mervärde. :)
Noterade att IC Pudong Expo hade några sittgrupp i lobbyn med IHG Rewards only skyltar. Framgår inte om det är guld och uppåt eller om man också får sitta där även ifall man bara är på basnivå :D
 

Homer

Medlem
Precis, guld ger inte så mycket mervärde. :)

och bor man inte på Crowne Plaza ger Platinum och Spire inte mycket mer
- majoriteten av alla IHG hotell är Holiday Inn express (som ofta är ganska nya men alla rum är oftast likadana)
- följt av Holiday Inn och en stor del av dessa är gamla och trötta.
 

FFlash

Medlem
och bor man inte på Crowne Plaza ger Platinum och Spire inte mycket mer
- majoriteten av alla IHG hotell är Holiday Inn express (som ofta är ganska nya men alla rum är oftast likadana)
- följt av Holiday Inn och en stor del av dessa är gamla och trötta.

+1
Fick igår mitt första suite upgrade på HI men den suiten var gammal och trött :D
 

DanielKif

Medlem
Hur blev det @DanielKif ? Hämtade du hem guldkortet? Någon fortsatt jakt efter ädlare valörer? :)
Fick ingen status trots stay i USA under rätt period. Det visade sig att att man var tvungen att bo i Columbia: Jag hade bott i Miami.
"I was able to look up in your account and verified that you have registered for the offer. However, for you to earn the Gold elite status you must have a qualifying stay(at least 1 night) at any Holiday Inn in the US and the District of Columbia excluding Holiday Inn Express, Holiday Inn Resorts, and Holiday Inn Club Vacations 90 days after registering to the promotion."
 

Kris

Medlem
Fick ingen status trots stay i USA under rätt period. Det visade sig att att man var tvungen att bo i Columbia: Jag hade bott i Miami.
"I was able to look up in your account and verified that you have registered for the offer. However, for you to earn the Gold elite status you must have a qualifying stay(at least 1 night) at any Holiday Inn in the US and the District of Columbia excluding Holiday Inn Express, Holiday Inn Resorts, and Holiday Inn Club Vacations 90 days after registering to the promotion."
Om du bodde på ett Holiday Inn i Miami (qualifying stay) i perioden låter det ju som att du uppfyllt kriteria. Vet du om kampanjen var giltig baserat på din hemadress (antar att det är Sverige enligt din profil).
 
Toppen