IHG billigast i Europa

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av lephantome, 9 November 2015.

1. lephantome

lephantome Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    var kan man hitta de bästa priserna för Intercontintental/Crowne Plaza (Indigo kanske..) i Europa? IC Warsawa verkar ha rack rate på 90€ och uppåt. Kan det finnas andra alternativ?

2. Homer

Homer Medlem

Rack rate är ju det (oftast usla) pris du får om du inte bokar i förväg, kliver in genom dörren och säger att du vill ha ett rum.

Last edited: 9 November 2015
  3. lephantome

lephantome Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry, då svänger jag mig med begrepp som jag inte behärskar. Låt oss säga att "best flexible" finns för 90€. Kan man hitta något till ännu bättre pris i Europa?

4. Morgan

Morgan Medlem

Berlin, Budapest och Warzawa som du nämner är bra hotellorter.

Edit: Crowne Plaza Berlin Nurnberger kostar €79 för flexibelt pris 5/1-6/1 (slumpässig dag).

lephantome gillar detta.
  5. Homer

Homer Medlem

Billiga Crowne Plaza är exempelvis(helg i december)
    - Crowne Plaza Madrid Airport €47,52
    - Crowne Plaza Berlin potsdamer platz €59,85

Bästa priset får man oftast med IHG partner rate, 30% på Best Flex 21 dagar före,
    men alla hotell erbjuder inte detta, finns under många olika namn t.ex.
    MasterCard | IHG
    Swim Britain | IHG

Friends&Family också bra och funkar nästan överallt, under Rate Preference nedan,
    men detta pris ger inga poäng, dvs non qualifying för promos
    IHG | Make a Reservation

lephantome gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!