Senaste nytt

IHG Accelerate Promo 50.000 points

nissefalk

Medlem
Har genomfört en stay i slutet av September där poängen postades direkt. Men Accelerate-bonusen på 5000 p har ännu inte synts till. I villkoren står det att dessa kommer inom 4-6 veckor. Ni som har varit med på denna tidigare, brukar det ta så lång tid för bonusen att registreras?

Jag hade mina stays September 8 och 9, fick de 5,000 bonus poängen den 25e September
 

jumbooze

Medlem
Ihg kör en kina-fokuserad extrakampanj. Shanghai är tyvärr exkluderad. Men i princip alla mina ställen har 800p extra per natt typ 8000 extrapoäng blir det för min del.
ImageUploadedByTapatalk1446325099.454801.jpg
 

Homer

Medlem
Funkar inte med svensk adress för att registrera sig för det här, ändrar man tillfälligt till exempelvis Japan, Singapore etc. går det däremot bra.
om man får poängen om man ändrar tillbaka till svensk adress vet jag inte. En variant som brukar fungera är att tillfälligt ändra efter man checkat ut.

15,000 bonus points with just four stays at any of our hotels and resorts across Asia Pacific (excluding China, Hong Kong, Macau and Taiwan), Middle East and Africa.

Book direct with IHG | IHG
 

johhenrik

Medlem
Man ska också vara vaksam på att IHG har stängt en del konton senaste året pga vad som verkar vara folk som anmält sig på kampanjer de inte egentligen fått erbjudande om direkt. Jag själv har inte drabbats och jag har ju anmält mig på det mesta genom åren, men sen har jag inte hört om någon RA som fått sitt konto stängt förutom en snubbe på FlyerTalk som bokade typ 30 helger i rad på AmbWeekend rate utan att ha ett cert, men där hotellet ställde upp på det. Minns inte alla detaljer, men finns en del info om det på FT iaf.
 

Homer

Medlem
Man ska också vara vaksam på att IHG har stängt en del konton senaste året pga vad som verkar vara folk som anmält sig på kampanjer de inte egentligen fått erbjudande om direkt. Jag själv har inte drabbats och jag har ju anmält mig på det mesta genom åren, men sen har jag inte hört om någon RA som fått sitt konto stängt förutom en snubbe på FlyerTalk som bokade typ 30 helger i rad på AmbWeekend rate utan att ha ett cert, men där hotellet ställde upp på det. Minns inte alla detaljer, men finns en del info om det på FT iaf.

Väldigt länge sedan det fanns några rapporter om det, inga av de koder som dykt upp under 2015 har gått att registrera sig för
om man inte varit utvald och alla gamla koder är tydligen döda.

Det här är som framgår inget riktad erbjudande, men visst det krävs ju trixande med adress så det
kan ju finnas en risk om man inte kan motivera varför man ändrar adress.
 

Henrik_B

Medlem
Återigen dags! Jag ska boka två rum nu under samma period. Är det en fördel att göra två separata bokningar (en för varje rum) eller räknas dessa ändå som en bokning?
 
Toppen