Senaste nytt

ID pappersbiljetter

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 4971

Guest
Fakta ar stolen Finns INTE i produktion och du har INTE 400+ strackor med SAS

Stolen finns att testa och har funnits i Frösundavik, tyckte mig läsa någonstans att den var i Köpenhamn nu? Servicen ombord går att läsa i ett resereportage. Det finns även en större recension från arbetet och där man kan se resultatet av arbetet med nya kabinen. Från detta får man väl dra slutsatser att det känns som ett lyckat koncept. Sen finns det väl trots allt en risk (om än mycket låg) att det blir fel, men inom kort vet vi svaret på frågan då kabinen är live :)
 

flying

Medlem
Wow jag som trodde att det var i luften produkten skulle testas.... Och stolen har funnits pa frosundavik SAS huvudkontor tror du sjalv att pa en kritisk granskning dar? Och som sagt tidigare till dig @SAS404 dumt att ta ut nagot i forskott!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Wow jag som trodde att det var i luften produkten skulle testas.... Och stolen har funnits pa frosundavik SAS huvudkontor tror du sjalv att pa en kritisk granskning dar? Och som sagt tidigare till dig @SAS404 dumt att ta ut nagot i forskott!

Givetvis ska den testas i luften och det kommer nog omdömen och recensioner samma dag den är live.
 

NotRyan

Medlem
Fakta ar stolen Finns INTE i produktion och du har INTE 400+ strackor med SAS

Nu förstår jag inte, hur är det intressant om han har 400+ segment eller inte med SAS i den här kontexten? Jag skulle förstå det om det fanns en chans att han skulle kunna ha det i den nya stolen, men här?
 

Dr. Miles

Expert
Samma medlemmar kommer med liknande kommentar med jämna mellanrum ungefär som menstruation och lika konstruktiv varje gång.

Jag undrar bara varför ett kommentar ska vara legitimt när man har suttit på ett flygbolags flygning över 400 gånger och varför inte t ex 100 gånger eller 10.000 gånger.
Är 400 gånger något magiskt tal i Sverige som jag har missat?
 
Last edited:

spritfet

Medlem
Samma medlemmar kommer med liknande kommentar med jämna mellanrum ungefär som menstruation och lika konstruktiv varje gång.

Jag undrar bara varför ett kommentar ska vara legitimt när man har suttit på ett flygbolags flygning över 400 gånger och varför inte t ex 100 gånger eller 10.000 gånger.
Är 400 gånger något magiskt tal i Sverige som jag har missat?

Är det bara jag som reagerar på det opassande ordvalet för att beskriva frekvensen av medlemmars inlägg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen