Senaste nytt

Idéer om Jorden Runt Resa

Dr. Miles

Expert
Nja, när man kan flyga för under 50K (inräknat positioneringsflyg i ekonomiklass :eek:) med start från Sydafrika ...
Oneworld biz RTWs ex-South Africa from US$4271 - FlyerTalk Forums
Jag lyckades att prissätta två jorden runt i Business class under 50.000 SEK inkl. skatter i 2011. :)

[Business class] Jorden runt två gånger under 50.000 SEK inkl. skatter! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Det är lite svårt att hitta liknande idag pga hög dollarkurs och dyra biljetter från USA.
 
Labbar mest för att se hur man kramar ur maximalt med poäng ur en RTW i Business class. Förväntar ju sig få Diamond eller liknande. 80000 EB är mitt personbästa just nu :D
 

Flying Finn

Medlem
FYI så får jag samma pris för DONE5, DONE6 och AONEWC4, oberoende om jag prissätter biljetten i CPT, JNB, HEL eller ARN. På FlyerTalk är det massor med gnäll att det inte skulle gå att köpa utanför Sydafrika, utan bokningen måste vara gjord av en agent i t.ex. JNB. Tja, måste meka med ExpertFlyer lite till och ringa till AY för instruktioner för hur de vill kolla mitt förslag till RTW. Det tycks inte finnas begränsning för miltalet, vilket gör att jag nu kan komponera slugare än med OW:s webverktyg för RTW.
 
Toppen