Icare Lounge, Paris CDG, Terminal 1

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 22 April 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Icare Lounge Paris CDG Terminal 1

En mycket liten lounge med en ganska mörk och gammal inredning. Dock tumme upp för mycket vänlig personal och gratis champagne.

Se hela inlägget

2. Åbobo

Åbobo Medlem

Jag måste tillägga att champagnen som påbjuds är rätt så dyr, Ruinart. Kostar ca 50 euro i Finland. En gång insåg de att det fanns för få bubblor så de öppnade en ny flaska för mej. Annors, som beskrivet i inledningen, är det inte mycket att äta. Så, drick ett eller två glas dyr champagne och flytta över till Lufthansa/SK lounge

3. Åbobo

Åbobo Medlem

Jag måste tillägga att champagnen som påbjuds är rätt så dyr, Ruinart. Kostar ca 50 euro i Finland. En gång insåg de att det fanns för få bubblor så de öppnade en ny flaska för mej. Annors, som beskrivet i inledningen, är det inte mycket att äta. Så, drick ett eller två glas dyr champagne och flytta över till Lufthansa/SK lounge.
    Inbjudan kan fås för Diners Club kort.

4. Jockezona

Jockezona Medlem

Bra recension som vanligt.

Om man landar på 2G så åker man alltså tåget till terminal 1, om jag förstod det rätt?
    Sen efter besöket om man ska till 2E för vidare resa till JFK är det tåget från terminal 1?

5. JAB

JAB Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Sliten og meget liten lounge. Ikke verdt et besøk. Den er overfylt spesielt når La Compagnie har sine flyvninger ettersom et helt fly har adgang til en så liten lounge. Toalett finnes utenfor. Matuvalget er magert, men ok utvalg av drikke.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!