I väntans tider med besluts ångest...

Diskussion i 'Lounger' startad av TjudöBoy, 18 Oktober 2012.

1. Vi (frun å jag) skall till MUC på lite R & R i november och då undrar jag vilken lounge man skall välja i CPH? På vägen ner hinner vi ej med lounge besök (30 minuters stoppover, bör man känna sig stressad???) men hemvägen har vi 1:20 stoppover i CPH å då ska man väl hinna!?
    Vi åker i C och sen har jag DC kort, vilken lounge skall man ta, förslag??

Vidare så skall familjen till Phuket i mars å då åker vi i Eco med SAS. Vilken av DC loungerna skall man då välja, lär ju finnas 2 st?
    A3 Gold kortet har väl kommit då men med det får ju bara 1 person komma med in.

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Novia Lounge - störst, utsikt mot plattan, bättre förtäring och större dryckesutbud.

3. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Spara DC korts besök och gå till SK Business lounge ifall ni åker med SK. Finns allt man önskar sig från en lounge inom 1 timme.

4. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt fel, du kan visst ta med dig fruganin i SAS loungen liksom alla andra *A lounger med ditt A3 Gold. Säg bara att hon är din gäst så går hon med på ditt kort.

5. Hmm, kanske var lite otydligt skrivet men vi åker hela familjen i Eco till Thailand (2 vuxna+2 barn) så kanske det blir lite problem att få det till 1 gäst?;)
    Kanske bäst att bita i det "sura äpplet" då och hyvla DC kortet för att slippa in i Novia loungen som Stefan62 tipsade om och besöka SAS Business loungen på MUC resan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!