Hyra cool bil i Washington

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av max.timander, 29 Juli 2015.

1. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Landar på Dulles i september. Önskar hyra lite roligare bilar. Vas har ni för tips? Har tyvärr blivit besviken flera ggr på Hertz och liknande

2. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade också en tråkig "encounter" med Hertz på Dulles, vi fick en rejält skabbig Cheva Captiva, så pass sliten och motormässigt dåligt att jag skrev och klagade efter hemkomst.

Frågan är lite vad ni ska göra, inne i D.C. som du kanske vet är en bil rätt värdelös, besvärlig trafik, dyrt/komplicerat att parkera. AVIS har jag haft "tur" med, flera ggr har jag fått fina bilar med dem.

3. Christian R

Christian R DYKWIA

Altså jeg har flere veninder som synes en Fiat 500 er en super cool bil...

Hvis jeg skulle leje noget cool ville jeg kigge på en Dodge Challenger - IMO den mest cool udlejningsbil der er til at få fat på relativt enkelt.

Last edited: 30 Juli 2015
    chazzie gillar detta.
  4. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Insåg att jag helt bommade att svara på frågan =} Håller med @Christian R en Challenger är en riktigt skojig bil!

5. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi kommer bo ute vid gaylord så parkering är inget problem

6. Elberto

Elberto Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dock är det himmla svårt att parkera bilen i stan. Det enda du kan göra är att ställ bilen i garaget och betala typ 20 USD per dygn.
    Okej, kanske ingenting jmfd med Sthlm

7. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Plockade ut en Ford Mustang cabbe v8 härom året på IAD från avis eller om det var Hertz. Rå amerikansk muskelmassa och mycket kul körning. Till och med portieren vid bommen reagerade på "what a nice car u got! Rekommenderas varmt!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!