Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Homer

Medlem
EuroBonus 25!
Hertz is celebrating the 25th EuroBonus anniversary with 5,000 Extra points per rental worldwide and is giving away 25 packages worth 25,000 Extra points to the first 25 who book their car between Apr 1 - Jun 30, 2017. Then buckle up in your Hertz car between Apr 1 - Sep 30, 2017.

Hertz - SAS


och när jag klickar på "Learn more and book here"
  • NIX220-88-ERR-14871719-39 - Vi har för tillfället tekniska problem med dessa erbjudanden, försök igen senare. [NIX220]
 
Last edited:

Homer

Medlem
De har även en

Easter Special
Earn up to 3000 EuroBonus Extra Points on your worldwide rentals

Book now and save up to 20% on your rentals until 30th June 2017.
As a EuroBonus member you receive on top 3,000 SAS EuroBonus Extra points per rental.


Terms and Conditions
  • Booking period: 20th March - 16th April 2017.
  • Pick up period: 20th March - 30th June 2017.
  • Minimum rental length is one day.
  • Must use Discount code CDP 736685 to receive the discount.
  • Discounts may vary depending on destination, pick up date and car class.
  • Must use Promotion Code PC 203591 to receive the EuroBonus Extra points.
Easter Sale
 

johan_fbg

Medlem
Blir cirka 40% (300:) dyrare jämfört med min nuvarande bokning. Värt det för poängen – så länge man får några. Har dålig erfarenhet av att få poäng vid kampanjer med Hertz, Avis, mfl.
 

Homer

Medlem
Nu fungerar även 1:a länken (notera att rabatt och kupongkoderna är olika jmfrt med Easter Offer)



EuroBonus Birthday Special
Earn 5,000 EuroBonus points with your worldwide rentals and get the chance to win


Terms and Conditions


  • Booking period: 1st April - 30th June 2017
  • Pick up period: 1st April - 30th September 2017
  • Minimum rental length is one day.
  • Must use Discount code CDP 736686 to receive the discount and Promotion Code PC 203592 to receive the 5,000 SAS EuroBonus Extra points and your special conditions.
  • Please quote your EuroBonus member number at time of booking and show your card at time of pick up.
  • First 25 bookings made with this promotion which turn into a rental receive 25,000 EuroBonus points.
  • Customers are informed at 5th October 2017 and points will be credited afterwards to their account.
 

pswe

Medlem
Tack för länkarna!
Det är alltid intressant att boka med Hertz. Jag har ett antal tillfällen närmaste månaderna då jag behöver bil och testade nu precis de två olika kampanjerna. Svårt att se ett mönster vilken som gav bäst pris, det var inte heller helt entydigt om jag bör vara inloggad eller ej för lägsta pris...testade dessutom att boka dem genom cashbackshopping och där ser jag i alla fall transaktionerna, återstår att se vad det ger i form av SAS poäng och eller cahsback i slutändan.
 

Travler

Medlem
Jag tycker att kampanjen med 5000p för en hyrbil är riktigt bra och tillräckligt lockande för att få mig att boka med bolaget som ger den generösa kampanjen.

MEN är det bara jag som inte alls lockas av olika företags "lockbeten" med "chans" att vinna X pris/vara/poäng! Jag vet att jag aldrig kommer vinna, så för mig betyder en sådan kampanj 0!
Hur känner ni?

(Kanske är fel tråd för en diskussion, då får moderator gärna flytta inlägget)
 

Homer

Medlem
Jag tycker att kampanjen med 5000p för en hyrbil är riktigt bra och tillräckligt lockande för att få mig att boka med bolaget som ger den generösa kampanjen.

MEN är det bara jag som inte alls lockas av olika företags "lockbeten" med "chans" att vinna X pris/vara/poäng! Jag vet att jag aldrig kommer vinna, så för mig betyder en sådan kampanj 0!
Hur känner ni?

(Kanske är fel tråd för en diskussion, då får moderator gärna flytta inlägget)


De hade en liknande kampanj i höstas, såvitt jag vet har de aldrig en annonserat ut vinnarna offentligt
HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen