Senaste nytt

Hvordan bestille Dagens Næringsliv 3 mnd abonnement?

olsen

Medlem
I høst og frem til desember 2012, abonnerte jeg på Dagens Næringsliv gjennom og tjente 2000 Eurobonus.
Abonnementet varte i 3 mnd og løp ut før nyttår. Nå vil jeg gjerne abonnere på nytt i nye 3 mnd og tjene nye 2000 Eurobonus men linkene på Eurobonus-siden fungerer ikke (verken på de norske eller engelske eurobonussidene).

Abonner på Dagens Næringsliv og opptjen EuroBonus-poeng - SAS

Jeg har gjort søk i google og fant da en kampanjeside for Dagens Næringsliv hvor man kan abonnere på lørdagsavisen i 6 mnd og tjene 2000 Eurobonus. Jeg finner ikke kampanjesiden for 3 mnd abonnement med avis mandag til lørdag. Dagens Næringsliv bruker egne sider for kampanjer og disse nettsidene ser ut til å stenges etter en viss tid og da får man bare beskjed om at "kampanjen er avsluttet".

Jeg kan sende e-post til Dagens Næringsliv men det beste hadde jo vært om linker og kampanjer på sas.no/eurobonus fungererte.

Er det noen andre som har link til kampanjeside for 6 mnd Dagens Næringsliv og 2000 Eurobonus som fungerer?
 

olsen

Medlem
Jeg tenkte akkurat det samme som deg inntil jeg så at denne er aktiv: sas eurobonus halvaar weekend fellesannonsering

Feilen (hvis det er det) har vært der en godt stund nå (over en mnd tror jeg, jeg har sjekket jevnlig om det ble fikset).
Har forsøkt flere url-varianter som fungerte tidligere men har ikke klart å finne en aktiv kampanje for 3 mnd. Jeg har sendt en mail og det var nok det enkleste :)
 
Last edited:
Toppen