Senaste nytt

Hvilke 10 first class-produkter vil du helst prøve?

Glenn E

Medlem
Nej, jag trodde ANA hade det.. Jag menar då ANA B77W. Det är ANA (NH) jag vill testa, vilken kärra är inte så väsentligt.

Ja det kan jag verkligen rekommendera!:)
Jag har bokat 2x Asiana B747F och 1x Asiana A380F som blir nytt för mig
Jag har även en ANA B777W i F till bokad.

Efter det vill Jag prova Cathay Pacific, Malaysian, Japan Airlines och Qatar F som känns inom räckhåll genom USDM.
 

rvarttinen

Medlem
Funderar på att prova La Première (AF) dels den nya (B777) men även den 'äldre' i deras A380. Har gott om poäng på FB så kanske en liten uppgradering vad det lider ...
Markservicen är, som nämnt, mycket bra - fick en möjlighet att prova den för några år sedan, och gör gärna om det!

I övrigt så skulle jag nog gärna prova alla övriga produkterna också... när jag återkvalificerat mig i FB.
 

Friskytten

Medlem
Frälst på LH och 747, så FRA-NRT i deras 747-400i toppar min lista över hittills erhållna F-upplevelser.

LH FRA-GRU (747-8i) är het kandidat på min "vill prova-lista".

Skulle också gärna testa Cathay, ANA, Asiana, Qatar och BA från deras respektive hubbar.
 

Jonas C

Medlem
Antar att jag är den enda på BC som inte känner något sug alls att flyga First ;)

Skulle dock vilja testa ANA, Business eller First spelar ingen roll.
 

Jonas C

Medlem
I så fall testa inte ANA Business på det på korta flygningar. Du kommer nog att bli besviken.
Singapore Airlines Business class är bättre än ANA Business class på flygningar inom Asien.
Har också hört dåligt om deras Business inom Asien. Men på long haul skulle jag gärna vilja testa deras Business Staggered på 777-300ER.
 
Toppen