Senaste nytt

Hur tar man sig till Tokyo Haneda för att hinna flighten som avgår kl. 6?

jumbooze

Medlem
Och här satt jag och oroade mig över var jag skulle bo för att ta mig ut till NRT för en FM flight med avgång klockan 11 :D
Det borde ju vara hur lugnt som helst.
 

Jonas C

Medlem
Det verkar som att det finns sovkabin på inrikesterminal 1, enligt den här bloggen. (på japanska)

Hmm, jag tror faktiskt att detta är ett ännu bättre alternativ. Ganska bra priser också. Är det lätt att ta sig från Domestic till International Terminal?

Och här satt jag och oroade mig över var jag skulle bo för att ta mig ut till NRT för en FM flight med avgång klockan 11 :D
Det borde ju vara hur lugnt som helst.

Hehe, du behöver nog inte oroa dig alls. Jag lyckades till och med ta mig till Narita med det långsamma (fast billiga) Kei'sei tåget och ändå ha gott om tid över för shopping och loungehäng. Mitt flyg gick runt samma tid :)
 

Dr. Miles

Expert
Hmm, jag tror faktiskt att detta är ett ännu bättre alternativ. Ganska bra priser också. Är det lätt att ta sig från Domestic till International Terminal?

Det finns gratis transferbuss mellan inrikes-utrikesterminaler som avgår var 5:e minuter mellan kl. 05-24.
Haneda Airport(Tokyo International Airport) skrev:
Free Terminal Shuttle Bus

Domestic terminal ⇔ International terminal shuttle bus

Departs every five minutes between 05:00 and 24:00 hours.
Access Information | Haneda Airport(Tokyo International Airport)

Hehe, du behöver nog inte oroa dig alls. Jag lyckades till och med ta mig till Narita med det långsamma (fast billiga) Kei'sei tåget och ändå ha gott om tid över för shopping och loungehäng. Mitt flyg gick runt samma tid :)
Om du vill snåla/spara ytterligare kan man köpa Keisei aktieägare voucher på en av de Ticket Shops som finns nära många stationer.
Du sparar nog ett par hundra yen.

Keisei voucher.jpg
 
Toppen