Senaste nytt

Hur tar jag mig till Brisbane 24-25 oktober?

OliT

Medlem
Ingen som har sett några nya erbjudanden till Brisbane? Kring 22 oktober, hem 26 oktober? Emirates är, som det ser ut, så väldigt mycket billigare att det blir svårt att motivera tio loppor till bara för SQ eco.
 

Palazzi

Medlem
Ingen som har sett några nya erbjudanden till Brisbane? Kring 22 oktober, hem 26 oktober? Emirates är, som det ser ut, så väldigt mycket billigare att det blir svårt att motivera tio loppor till bara för SQ eco.

Vilken biljettklass handlar det om? Emirates ger ju bra intjäning till Alaska Milage Plan... Perfekt om man vill boka prisvärda AA F som award :)
 

Palazzi

Medlem
U och L verkar det vara, så 50 procent.

Iaf 5.000mi för ekonomiklass, vilket känns ok. Du har 45.000mi kvar till en resa i first med AA F (nya 777-300ER) NYC-LHR. Under nuvarande kampanj kan du köpa det antalet poäng för 6.000kr...... Billigare än mellanskillnaden till SQ
 

ACervin

Medlem
Har du tid att skaffa USDM poäng? Jag flyger den här sträckan visserligen från CPH till BNE varannan månad. Utnyttjar nu alltid USDM. Ny poängkampanj igen. 120 000 poäng ToR i business, vilket blir under 15 000 kronor.
 

ACervin

Medlem
Så här ser Emirates reklamkampanj ut på busskurerna i Brisbane just nu. Brännboll istället för Cricket. Dessutom, man introducerar A380 från Dubai till Brisbane från den 2 oktober. Går dagligen. Hyggligt även i ekonomi kanske.

IMG_3126.jpg
 
Toppen