Senaste nytt

Hur ska man skriva in sitt EUROBONUSnummer hos Aegean och andra star-bolag?

Hejsan forumet!

Det är alltid lika kul att man nästan omedelbart blir dirrigerad till BC när man googlar om bonuspoäng och dylikt.

Däremot verkar jag inte hitta svaret på min fråga som just nu är:

Ska flyga en trevlig liten trip nu på fredag mellan 4 länder på 2 dagar. Ska jag skriva in mitt eurobonusnummer som EBBxxxxxxxxx eller xxxxxxxxx när jag valt bonusprogram i rolldownmenyn?

MVH
 

FlyingFire

Medlem
EBBxxxxxxxxx

Eller för att undvika problem, efterregistrera milesen. Är nog säkrast om du är osäker.
 
Last edited:

FlyingFire

Medlem
Jag har förvisso aldrig flugit med Aegean (även om jag sitter med deras *A-guldkort), men när jag flugit med SAS och registrerat Aegeans kort har jag valt "Miles&Bonus" i roll-downlistan och bara skrivit xxxxxxxx i rutan för nummer. Men som sagt, osäker = efterregistrera milesen.

Edit: Eller som Christian R skriver, skriv det som står på ditt kort. Är nog mest sant.
 
Tackar för era svar!

Valde ju EBBxxxxxxxx och det gick inte att ändra nu, men sparar såklart alla boardingkort (börjar bli en del nu)

Det här forumet äger!

MVH
 

agehall

Medlem
Du ska, precis som Christian R säger, skriva både bokstäverna och siffrorna. Detta gör att du måste "ändra" om din status förändras, precis som M&M ger ett nytt medlemsnummer när man byter status.
 
Toppen