Senaste nytt

Hur ser ni på att checka in och ut för att få en extra "stay"?

ulagun

Medlem
Ok tack, anade att det skulle vara så. Blir helt enkelt att bo en natt på Hilton i Stockholm för att få den sista övernattningen jag behöver. Är man fast i statusträsket så är man..... Känns bara lite extra fånig att bo på hotell 500 meter från sitt hem......

Tja,
Varför det?
Du slipper laga frukost, bädda m.m. Tofflor morgonrock och en uräcklig blå polkagris ligger framme.
Dessutom sitta i loungen och småmysa utan att behöva tära på egna spritförrådet hemmavid.
Avsluta kvällen med att utnyttja barvouchern med ett glas gott vin i baren.

Absolut inte fånigt som jag ser det;)
 

pljung

Medlem
Behöver 3 stays till detta år för att nå guld och har 4 nätter i NYC fördelat på 3 bokningar och 2 olika hotell. En bokning är dock bonusnätter, men har för mig att de räknas som giltiga stays...någon som vet?
 

Perra

Medlem
Behöver 3 stays till detta år för att nå guld och har 4 nätter i NYC fördelat på 3 bokningar och 2 olika hotell. En bokning är dock bonusnätter, men har för mig att de räknas som giltiga stays...någon som vet?
Gjorde de inte för mig vid senaste bonusbokningen
 

johan_fbg

Medlem
När Club Carlson hade sina galna bonuspoängkampanjer våren/sommaren 2012 varvade ofta jag och min fru varannan incheckning på samma hotell vilket fungerade bra.
 
Toppen