Senaste nytt

Hur säkra är dina prylar i loungen?

pep

Medlem
Jag lämnar mina grejor...

Jeg gør præcis det samme. Har aldrig mistet noget i loungerne og har altid følt mig tryg. Lader dog aldrig pas, pung og boarding kort ligge helt frit fremme på bordet. Efterlader tasker - selv hvis jeg går i bad. Det er også for at markere og "holde" min plads. Computeren lader jeg stå åben, så er den sværere at løbe med da den skal pakkes sammen først.
 

rob74

Medlem
Jag lämnar mina grejor för mathämtning och toalettbesök. Inga dåliga erfarenheter hittills. I BKK i en av Thai loungerna finns ju dessutom en bagage hylla. Men går jag ut på shopping runda följer dator, pass, plånbok och boardingkort med.

Samma här! Fast när jag rör mig i loungen tar jag alltid mina resedokument + plånbok och mobil med mig.
Datorn ligger under den tiden i väskan.
Har aldrig blivit av med något under ett loungebesök, men väl en mobiltelefon i säkerhetskontrollen...
Kom på det när jag kommit till loungen på ARN T4 och sprang tillbaka till kontrollen, utan resultat.
 

swede77

Medlem
Jag har en slags reseplånbok med kreditkort, pass, biljetter,m.m. Den följer med överallt tillsammans med mobilen. Väska med dator brukar få stå obevakad som markör. Ibland ber jag någon hålla ett öga på den om jag går till herrarnas.
 
Toppen