Hur mycket kan hotellet förverkliga dina personliga önskemål egentligen?

Diskussion i 'Hotell' startad av Dr. Miles, 11 Oktober 2015.

1. Det finns ofta en liten ruta vid hotellbokningen där man kan fylla i önskemål till hotellet.
    Det kan ofta vara önskemål som t ex man vill ha babysäng, man vill bo i högre/lägre våning etc.

En person har dock testat på ett hotell om hur mycket hotellpersonal kan förverkliga hans önskemål.

Ridiculous and hilarious hotel requests, fulfilled. One way my friend entertains himself while traveling on business. - Album on Imgur

Tråden på Reddit
    Ridiculous and hilarious hotel requests, fulfilled. One way my friend entertains himself while traveling on business. : funny

2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, det där var ju jätteroligt :)

3. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Minns inte när jag skrev några extra önskemål senast, men nu har man ju fått inspiration! ;-)

5. jonten

jonten Medlem

Skön typ, och skoj att hotellen hängde på

6. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förutom de udda önskemålen, vad är era erfarenheter om mer verklighetsanknutna önskemål som specifik våning, utsikt etc. som inte innebär uppgradering per se?

7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En kompis skrev att han ville ha en inramad bild på den svenska kungen när han var på resa i Belgrad.

När han kom till rummet stod det en inramad bild på kungen :).

olo, segra, JensE och 3 andra gillar detta.
  8. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nytt nöje vid resa, check! :D

kristofergustafsson, JWD och Gus gillar detta.
  9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Hahaha, höll på att sätta ölen i fel strupe... Folk tittar lite konstigt på mig nu :)

10. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha det här är ju underbart! :D Jag har på min höjd skrivit att jag vill ha rökfritt rum och andra små önskemål. Men nu så måste jag be om saker som även personalen kan skratta åt.

Nemo gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!