Hur man enklast tar sig till Santiago från Stockholm 28 jan-24 feb i business class?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av rickard_89, 22 Oktober 2011.

1. rickard_89

rickard_89 Medlem

Hej!

Vädjar om råd hur jag enklast och till en så låg peng som möjligt kan resa business class till SCL från ARN?

Observera att det inte är hela världen om resan inte går direkt till chile från europa; mellanlandning i sao paolo, buenos aires e.t.c går fin fint.

Tiden gäller från 28-31 jan till 20-24 feb.

Någon som kan ge mig en hjälpande hand och vilket flygbolag ni tänkt ta?

Mvh Rickard

2. En snabb sökning säger att Aerolineas Argentinas är billigast men jag undrar om inte LX skulle ge bäst pris/service ratio?

Skärmavbild 2011-10-22 kl. 20.00.11.jpg

3. rickard_89

rickard_89 Medlem

hur söker du det där? och vilket pris hittade du? Grym sökfunktion...

4. rickard_89

rickard_89 Medlem

Finns det inga andra routes där man kan flyga typ business class till sao paulo eller buenos aires för en mycket lägre peng?

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Martin visar en screenshot från ExpertFlyer, som är en betaltjänst. Kostar några USD/månad men det är värt det om man flyger mycket och vill kunna kolla upp fares och availability enkelt.

6. rickard_89

rickard_89 Medlem

Okej då förstår jag! Finns det ingen sådan som är gratis fast med "liknande" funktion?

7. Om du är ute efter gratis verktyg, så ITA Softwares webbsida är nog en av de bästa.

Men om du måste resa på visst datum, så har du inte så mycket spelrum att leta billiga biljetter.

8. rickard_89

rickard_89 Medlem

Men det finns flera dagars dispans, kan vara kortare resa också. Kan ingen ge mig lite alternativ dagarna "omkring" dessa datum om man gör en mellanlandning på buenos aires, sao paolo e.t.c? Har så svårt att hitta något bra pris, 30-40tk är det enda man hittar själv.

9. rickard_89

rickard_89 Medlem

Gick in och spanade där, du råkar inte ha någon direktlänk där jag laddar ner programvaran?

Vänligen,

Rickard

10. Matrix - ITA Software

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!