Senaste nytt

Hur många Ringi lastas på en typisk flight intra-Skandinavien/Europa?

Tonton

Medlem
Oavsett vad SAS väljer att kalla det så är det viktiga, enligt mig, att de är konsekventa med namnet och använder ett och samma namn på alla olika ställen.

Dock så är ju SAS mest kända för att vara konsekvent inkonsekventa.
 
  • Gilla
Reactions: olo

jumbooze

Medlem
Häromdagen fick även jag turen att prova Ringi på både kort & longhaul. Trevligt att det är två olika sorters äpple på sträckorna :D

Satt på rad åtta och lyckades få en från "Go-Vagnen" för jag hörde att den tog slut framme i Plus.
 

simeo

Medlem
Problemen börjar hopa sig när även CC kallar Äppel-juicen/musten för "Ringi"... som då skall vara både Äpple och Rabarber? Så snart får vi väll även en dryck som kallas "Kiviks"...
 

Jönsson

Medlem
Är det Ringnes du menar? Sa pursern idag när jag frågade efter äppelmust. Är inte det en öl eller är det samma bryggeri/musteri?
 

mha321

Medlem
Är det Ringnes du menar? Sa pursern idag när jag frågade efter äppelmust. Är inte det en öl eller är det samma bryggeri/musteri?
Ringnes är en öl ha, och den har ingen som helst koppling till Ringi annat än de flesta bokstäverna och att båda är från Norge.
 

BCSkier

Medlem
På SK605 till ZRH igår så drack vi Ringi till frukost, den tredje flaskan var den sista frå GO vagnen. Satt på rad 21
IMG_5195.JPG
 

Jönsson

Medlem
På morgonflyget mot Paris hämtade CC från Go Ringi ur plusvagnen, innan serveringen i plus hade börjat.
 
Toppen