Senaste nytt

Hur många Ringi lastas på en typisk flight intra-Skandinavien/Europa?

kaktusen

Medlem
Igår på SK 010 ARN-LLA var det äntligen dags att skölja ned vinet med den omtalade Ringi:) Tyckte den smakade väldigt bra. Satt i GO på rad 14 och pratade med personalen om tillgång. Personen sa att det lastades 2-3 flaskor per vagn.

Lite OT men jag tycker smaken påminde mycket om äppelmusten från Värmdö Musteri vilket är ett mycket gott betyg. Den musten smakar underbart bra.

ringi.jpg
 

Börnen

Medlem
Två raka flighter med Ringi! SFT-ARN igår och retur idag. Har dock slutat hoppats på att personalen ska veta att jag är Diamond. För att spara tid visar jag kortet och säger "jag och mitt sällskap vill ha äppeljuice"
 

simeo

Medlem
För någon månad sedan när jag bad om äppeljuice så svarade CC att de tyvärr hade slutat med äppeljuice, "men vi har en jättegod äppelmust"... Något förvirrande när det står 'juice' i meny-bladet.
 

kaktusen

Medlem
SK2003 LLA-ARN idag. Det blev bara vin på flighten men enligt personal så lastas det bara två Ringi per vagn. Alltså totalt fyra på flighten.

Lite OT men personalen på denna flight var helt grym. Väldigt trevligt!
 

igelkotten

Medlem
Låg 3-4 stycken i vagnen på SK1527 ARN-LHR häromdgen (satt på rad 2). Är det utifrån det ni gissar hur många som lastats, eller är det så att det kan ligga fler i något förvar?

kan ta lite OT som @kaktusen och inflika att crew var väldigt trevliga danskar, en ung och en äldre man! fick Ringin välskakad.
 

simeo

Medlem
Flera gånger när det har varit slut så har CC i samband med ursäkten berättat hur många som har lastats.
 
Toppen