Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063
Och att de säger upp sina kort direkt... vad får du det ifrån?

200.000 poäng är många poäng. Hur många personer det är beror helt på vilket och/eller vilka kort en och var av dem vill ha.
Ingenstans, jag frågade om det var så, det var en fråga inget antagande.

Jag var genuint intresserad över hur du lyckas med att signa 15 personer per månad. Dock får jag känslan att du har taggarna utåt idag, så ingen idé att fortsätta denna eller den andra diskussionen.
 

Impendill

Medlem
Ingenstans, jag frågade om det var så, det var en fråga inget antagande.

Jag var genuint intresserad över hur du lyckas med att signa 15 personer per månad. Dock får jag känslan att du har taggarna utåt idag, så ingen idé att fortsätta denna eller den andra diskussionen.

Ja, för att du talar om hur och på vilket sätt jag ska framföra min kritik till hotell för att det ska passa dig.
 

Mangostan

Medlem
Jag trodde att de har infört en maxgräns på 100.000 p per år för värvningar. Hur kommer du runt den regeln, eller är det värvningar som har skett före det att regeln infördes?
 

Mangostan

Medlem
OK, hoppas att du har rätt. Inte för att det kommer att bli något problem för mig, men ändå. Jag har svårt att se syftet med regeln. Huvudsaken borde vara att de får nya kunder.
 

i013145

Medlem
Blåser lite liv i den här tråden, det är ju ändå fredag och lite kul ska man ju ha... Jag har själv för tillfället 200 913 eurobonuspoäng. Trevlig helg alla.
 
Toppen